قدردانی فرماندار سراب از اجرای طرح امداد فرهنگی کانون در روستاهای زلزله زده

در دیدار مدیرکل کانون استان و فرماندار شهرستان سراب در خصوص تداوم طرح امداد فرهنگی در روستاهای زلزله زده این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، ثقفی فرماندار سراب با قدردانی از اقدامات و فعالیت های کانون و اجرای طرح امداد فرهنگی در روستاهای زلزله زده، توجه به نشاط روحی و تقویت روحیه کودکان و نوجوانان این مناطق را ضرورتی مهم دانست.

وی با استقبال از تداوم این طرح در سه ماهه پایان سال، برآمادگی فرمانداری سراب برای تعامل و همکاری در این زمینه تاکید کرد.

در این دیدار علی بینش مدیرکل کانون آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده در قالب طرح امداد فرهنگی افزود از نخستین روز وقوع زلزله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور گسترده ای را در مناطق زلزله زده سراب و میانه داشته است.

وی استفاده از ظرفیت کتابخانه های سیار و حضور مربیان این کتابخانه ها در این مناطق، برپائی ایستگاه ثابت فرهنگی، توزیع اقلام فرهنگی و اجرای ده ها فعالیت فرهنگی و هنری را از جمله فعالیت هایی عنوان کرد که تاکنون در مناطق زلزله زده اجرا شده است.

بینش با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی کانون کشور برنامه ریزی های لازم را برای تداوم این طرح و اجرای فعالیت های گسترده در مناطق زلزله زده استان تا پایان سال صورت داده است اظهار امیدواری نمود با همکاری و مشارکت فرمانداری و دیگر مسئولان شهرستان سراب و میانه مرحله دوم طرح امداد فرهنگی با موفقیت کامل اجرا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =