اعلام برنامه‌های سومین روز جشنواره ملی اسباب‌بازی

دو نشست تخصصی، یک کارگاه آموزشی و آیین قدردانی از پیش‌کسوتان و فعالان صنعت اسباب‌بازی در سومین روز از جشنواره ملی اسباب‌بازی روز دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سومین روز جشنواره ملی اسباب‌بازی با برگزاری نشست تخصصی «صنایع خلاق فرهنگی و بازی‌های بوم ساخت ایرانی» با حضور سیدرضا حسینی‌لاهیجی، طراح صنعتی مبتکر طراح ایرانی و طیبه عزت‌اللهی، عضو انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در سالن کنفرانس یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «عروسک سازی، تن‌پوش‌ها و هویت‌سازی ایرانی» با حضور بیتا بهرامی مدرس دانشگاه طراح پارچه و لباس، لیلا کفاش‌زاده پژوهش‌گر سازمان میراث فرهنگی و فعال حوزه عروسک و فاطمه علی‌میرزایی کارشناس پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی- فرهنگی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سالن کنفرانس یک برگزار می‌شود.

دومین نشست «هم اندیشی عروسک‌سازان» با حضور لیلا کفاش‌زاده پژوهش‌گر سازمان میراث فرهنگی و فعال حوزه عروسک، ویدا ملکی رییس دبیرخانه  شورای نظارت بر اسباب‌بازی و آزاده بیات داور چهارمین و پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، افسانه احسانی، احیاکننده عروسک‌های بومی و نیلوفر جلیلوند طراح و عروسک‌ساز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ این روز در سالن کنفرانس یک برگزار می‌شود.

آیین قدردانی از پیش‌کسوتان و فعالان صنعت اسباب‌بازی نیز در همین روز از ساعت ۱۹ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار می‌شود. در این مراسم از سه پیشکسوت، چهار فعال و سه نهاد حوزه اسباب‌بازی قدردانی خواهد شد.

در همین روز نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ از تازه‌های تولید اسباب‌بازی در نمایشگاه تخصصی رونمایی خواهد شد.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =