تاکید بر اهمیت واردات فناوری تولید اسباب‌بازی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران و رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران از پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در روز یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سید علی‌محمد موسوی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران و رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با حضور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، محل برگزاری پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با حسین ربانی غریبی، معاون تولید کانون و محسن حموله، دبیر جشنواره دیدار کرد.

موسوی درباره شرایط تولید اسباب‌بازی در ایران گفت: وضعیت در حال حاضر خیلی خوب شده است. در سال‌های اخیر به خاطر تحریم‌های ظالمانه فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی فراهم‌شده است تا بتوانند با کالای خودشان در این بازار به رقابت بپردازند. تولیدکنندگان اسباب‌بازی باید از این فرصت پیش‌آمده برای تولید کالاهای بسیار خوب و باکیفیت استفاده کنند تا بتوانند حداقل بازار خودمان را تصاحب کنند.

او ادامه داد: ایران به همراه ۱۵ کشور همسایه، جمعیت ۴۰۰ میلیونی را تشکیل می‌دهد. اگر ما تولیدات خوب و باکیفیتی داشته باشیم، می‌توانیم حتی بازارهای کشورهای همسایه را تصاحب کنیم و در این زمینه موفق باشیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران با اشاره به اینکه برای بررسی شرایط سرمایه‌گذاری در حوزه اسباب‌بازی به جشنواره آمده است، توضیح داد: می‌خواهم وضعیت تولید اسباب‌بازی ایرانی و فرصت سرمایه‌گذاری خارجی را بسنجم. اولین بحثی که برای ما مهم است و می‌خواهیم به آن ورود کنیم، بحث واردات فناوری‌های لازم برای تولید اسباب‌بازی است.

او تأکید کرد: چراکه در این حوزه ظرفیت‌هایی داریم که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار تمرین زندگی  از ۷ تا ۱۳ دی ۱۳۹۸ همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =