کد خبر: 295225
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کتاب «خوابم یا بیدار؟» از سوی کانون منتشر شد

کتاب «خوابم یا بیدار؟» با نویسندگی و تصویرگری سمانه صلواتی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب «خوابم یا بیدار؟» از مجموعه کتاب‌های «قصه‌های مرغک» است که برای نخستین بار به چاپ رسید.

نویسنده در این کتاب از تکنیک دو داستان در یک داستان استفاده کرده است. داستان اول در نیمه کتاب ناتمام می‌ماند و داستان دوم از آخر کتاب تا نیمه کتاب به پایان داستان اول می‌رسد.

داستان اول ماجرای دختری به نام گیسوست که عاشق گربه‌هاست.

یک شب گیسو خواب عجیبی دید و در خواب فریاد می‌کشید: «خوابم یا بیدار؟»... و داستان دوم ماجرای گربه‌ی سفید تپلی است که عاشق بازی بود. یک روز گربه قشنگ داستان چیز عجیبی دید. همان چیزی که دلش می‌خواست ولی نمی‌دانست خواب است یا بیدار؟

کتاب را یک بار از اول تا وسط و یک بار از آخر تا وسط بخوانید تا جریان گیسو و گربه سفید تپلی را متوجه شوید.

قصه‌های مرغک مجموعه‌ای از کتاب‌هاست که بازی، سرگرمی و تصویر را با متن همراه می‌کند تا به بالا رفتن توانایی‌های متنوع کودکان کمک کند. (کمک می‌کند تا دنیای اطراف‌شان را بهتر حس ‌کنند و بشناسند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجوگر بار بیایند. ذهنشان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.)

این کتاب که مناسب کودکان بالای ۴ سال است با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه به قیمت ۱۵هزار تومان از سوی کانون منتشر شده است.

کتاب ۳۲ صفحه‌ای «خوابم یا بیدار؟» که به تازگی رونمایی شده است در فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و مجموعه شهر کتاب در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =