دانش‌آموزان حاشیه‌ی شهر زاهدان میزبان جشن محوری دهه‌ی فجر کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان(خطاب به دانش‌آموزان): شادابی و نشاط انقلابی شما برای ما خیلی مهم است زیرا آینده‌ی ایران و انقلاب اسلامی در سایه‌ی سلامت و دانایی و توانایی شما رقم می‌خورد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن محوری دهه‌ی فجر برای دانش‌آموزان مدارس حاشیه شهر زاهدان برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان که هر سال در روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های شاد فرهنگی، هنری و ادبی برای مخاطبان خود در سراسر استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند، همواره یک جشن محوری نیز به همین مناسبت برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

امسال نیز در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای ارایه‌ی خدمت به همه‌ی کودکان و نوجوانان استان، مدیرکل و همکاران کانون استان با حضور در مدارس حاشیه‌ی شهر زاهدان، این شادی را با دانش‌آموزان این مناطق تقسیم کردند.

در ابتدای این جشن مدیرکل کانون استان در سخنانی کوتاه ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع دانش‌آموزان مدرسه ایران، فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب را به آنان تبریک گفت.

معصومه هادی سپس با اشاره به فضای شاد دانش‌آموزان گفت: جشن امروز ما نتیجه‌ی کار بزرگی است که مردم ما به رهبری امام خمینی(ره) در ۴۱ سال پیش توانستند انجام بدهند و کشور را از دست آدم‌های ستمگر نجات دادند.

وی، که در جمع کودکان دبستانی سخن می‌گفت، خطاب به آنان گفت: شما سرمایه‌های واقعی و ارزشمند کشور هستید زیرا آینده متعلق به شماست و شما باید آن را بسازید پس برای موفقیت و ساختن آینده لازم است فکر کنید، کتاب بخوانید، هنر و مهارت بیاموزید، تلاش کنید و، از همه مهم‌تر، شاد باشید.

هادی در ادامه‌ی این بخش از سخنان خود به مخاطبان خود توصیه کرد مطالعه کنند و راه‎های دانایی و توانایی را به کمک کانون و بزرگ‌ترها یاد بگیرند.

قابل ذکر است گروه همکاران متشکل از کارشناسان و مربیان سیار با اجرای برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی، اجرای مسابقه، سرود دسته‌جمعی با دانش‌آموزان، اهدای بسته‌های فرهنگی، بازی و سرگرمی روز شادی را برای کودکان خلق کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =