به مناسبت دهه فجر سومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان برگزار شد

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر سومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان با حضور مدیر کل کانون و معاون فرهنگی و کارشناسان اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، باتوجه به اینکه جمهوری اسلامی برپایه دین مبین اسلام پایه گذاری شده و اقامه نماز نیز تکلیفی دینی و شرعی است برپایی نماز جماعت در ادارات به عنوان تکلیف شرعی محسوب می شود.

در همین راستا و به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سومین جلسه شورای اقامه نماز اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال جاری با حضور مهدی قربانی مدیر کل کانون استان و دیگر اعضاء این شورا روز دوشنبه 14 بهمن ماه و همزمان با سومین روز از ایام الله ذهه فجر در محل اداره کل برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مشایخی دبیر شورای اقامه نماز اداره کل ضمن عرض خیر مقدم ، عملکرد سال 1398 شورای اقامه نماز اداره کل را برای حاضران ارائه کرد و خواستار حضور حداکثری همکاران به ویژه اعضاء شورا در فریضه نماز جماعت اداره کل و توجه مناسب تر به فعالیت های مرتبط با این مهم در دیگر مراکز کانون پرورش فکری استان  شد.

سپس قربانی مدیر کل کانون استان نیز ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت خواستار  توجه بیشتر به فعالیت های دینی و اسلامی از جمله فریضه الهی نماز در قالب پیش بینی طرح و برنامه های خلاق در کانون پرورش فکری شد. در ادامه جلسه نیز سایر همکاران به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این ارتباط  پرداختند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =