کد خبر: 295525
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
بازدید 178
جلسه شورای راهبری «سلامت اداری» کانون استان فارس برگزار شد

جلسه شورای راهبری سلامت اداری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با حضور مدیر کل، معاونان، حراست، کارشناسان کانون فارس و کارشناس گروه توسعه منابع انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در مجتمع فرهنگی هنری کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جلسه، گزارشی در خصوص اهداف، برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون استان فارس توسط زهرا افتخاری، مدیر کل کانون فارس ارائه شد.

ارائه گزارش عملکرد کانون فارس در خصوص شاخص ارتقاء سلامت نظام اداری کانون فارس در سال۹۷،۹۸ از دیگر مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

وحید نظری، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز دررابطه با محور پنجم شاخص‌های عمومی  ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سه بخش: پیشگیری، نظارت و مقابله به ارائه توضیح پرداخت.

او  با تأکید بر مبحث ارتقاء سلامت اداری در دستگاه‌های اجرایی با هدف شناسایی گلوگاه‌های فساد، اولویت‌بندی و تدوین راه‌حل‌های اصلاحی به ذکر مصادیق عملکردی پرداخت.

ارزیابی شاخص ارتقاء سلامت اداری در سه بخش پیشگیری، نظارت و مقابله با ارائه‌ی مصادیق عملکردی از اداره‌ها انتظار دارد تا راه‌حل‌های اصلاحی در جهت رفع نقاط آسیب‌پذیر و گلوه‌های اجرایی در سطح استان اجرا شود، مراجعین در جهت جلوگیری از وقوع فساد آگاه شوند، رسیدگی به شکایات مردمی، سنجش سلامت و فساد اداری در سطح استان و تحلیل نتایج آن صورت پذیرد و  شناسایی و گزارش موارد فساد اداری به مقامات مافوق، مراجع اداری و قضایی و بهره‌گیری از مشارکت جامعه مدنی در امر نظارت و مراقبت در امور اداری مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =