افتتاح نمایشگاه‌های آثار مربیان و اعضا در مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان

نمایشگاه‌های آثار اعضا و مربیان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه‌ی فجر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره‎کل کانون سیستان و بلوچستان، نمایشگاه‌های آثار مربیان و اعضا در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان در حال برگزاری است.

هم‌زمان با فرارسیدن چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر استان، با حضور مسئولان محلی، میزبان اعضا و آثار آنان با موضوع انقلاب اسلامی هستند.

معرفی وقایع و رویدادها، معرفی کتاب، روزشمار انقلاب و معرفی ایام از جمله فعالیت‌هایی است که برای بازدیدکنندگان در حال اجراست که در بسیاری از مراکز، این فعالیت‌ها توسط اعضا انجام می‌شود.

برپایی کارگاه‌های کاغذ و تا، کاردستی، نقاشی و سفال هم توسط مربیان، در این روزها انجام می‌شود تا بازدیدکنندگان کودک و نوجوان با زبان هنر با رویدادهای انقلاب آشنا شوند.

قابل ذکر است مراکز فرهنگی‌هنری بمپور، شماره یک و دو خاش، کنارک، شماره دو زاهدان، میرجاوه، نیمروز از جمله مراکزی بودند که در دهه‌ی فجر نمایشگاه خود را افتتاح کردند.

گفتنی است این نمایشگاه‌ها تا پایان دهه‌ی فجر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ از آنها دیدن کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =