آئین‌های گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی

آئین‌های گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان، خانواده‌ها و مسئولان شهرستانی در مراکز کانون استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی این آئین ها ۱۷ بهمن ماه در ۷ مرکز فرهنگی هنری کانون در شهر تبریز و نیز مراکز کانون در شهرهای مرند، عجب شیر، بناب، هادیشهر و بستان آباد با اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری برگزار شد.

سرود، قصه گوئی، مسابقه، کارگاه ادبی چلچراغ انقلاب، خاطره گوئی، نمایش خلاق و نمایش عروسکی از جمله برنامه‌های اجرا شده به این مناسبت بود. جمعی از فرمانداران و ائمه جمعه و دیگر مسئولان شهرستانی در این آئین‌ها حضور داشتند. تجلیل از کودکان و نوجوانان موفق و برگزیده در جشنواره‌های استانی، ملی و بین المللی در تعدادی از شهرهای استان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. گفتنی است پیش از این نیز مراکز کانون در شهرهای چاراویماق، کلیبر، میانه، مراغه، ورزقان، سراب و اهر آئین‌های ویژه ایام ا... دهه فجر را با حضور پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کرده بودند. معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز رویدادهای دوران انقلاب سال ۵۷ برای کودکان و نوجوانان محور این برنامه‌هاست.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر از ابتدای ایام ا... دهه فجر برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اجرا کرده‌اند. گزارش تصویری این برنامه‌ها را می‌توانید در این پایگاه خبری ملاحظه نمایید.

گزارش تصویری مربوط به خبر را اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =