فراخوان «ماجراهای خانه‌ی ما» منتشر شد

کانون پرورش فکری گلستان با توجه به تعطیلی مدارس، مراکز فرهنگی هنری کانون و حضور کودکان و نوجوانان به‌همراه خانواده‌ها در منزل اقدام به انتشار فراخوان مسابقه با عنوان«ماجراهای خانه‌ما» کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این فراخوان که با هدف مدیریت بهینه‌ی شرایط و ایجاد امنیت روانی برای کودکان و نوجوانان در زمینه ویروس کرونا منتشر شد، کودکان، نوجوانان به‌همراه والدین خود می‌توانند آثار خود با موضوع‌های ماجراهای خانه‌ی ما، تلاش پرستاران و کادر درمانی، نظافت و پیشگیری، لحظات شاد با هم بودن و ... را در قالب فیلم۹۰ ثانیه، نقاشی، کاردستی، نمایش خلاق و خوانش متن شعر، داستان و دلنوشته ارسال کنند.

کودکان و نوجوانان می‌توانند آثار خود را بهمراه مشخصات کامل تا ۱۵ فروردین به شناسه فضای مجازی @golestan_kanoon، شماره ۰۹۳۳۳۸۴۳۹۳۱ و یا به آدرس instagram.com/kanoonparvaresh_golestan  ارسال کنند.

گفتنی‌است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در این ایام که به‌علت رعایت اصول بهداشتی امکان ارتباط فیزیکی مربیان با اعضا وجود ندارد، با راه اندازی پیک امید مجازی اقدام به تولید محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در قالب فیلم‌های کوتاه  جهت پخش در فضای مجازی کرده است.

قابل ذکر است این اقدام در سطح ملی نیز در حال انجام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =