کانون گیلان فراخوان «بهارمناجات» را منتشرکرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان فراخوان«بهار مناجات» را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان منتشرکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشرشد.

هم‌زمانی انتشار این فراخوان با «ماه‌رویش‌جان‌ها» نیز بهانه‌ای دیگر برای تعمیق باورهای دینی مخاطبان و بهره‌گیری ازشیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور در جهت تربیت کودکان و نوجوانان براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی اعلام‌شده‌است.

«آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)»، «آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود رمضان؛ ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع)»، «معرفی خلاقانه یک کتاب دینی» و «معرفی شخصیت امام علی(ع)» نیز از محورهای فراخوان«بهارمناجات» محسوب‌می‌شود.

براین اساس، کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای، تا ششم خرداد ماه ۱۳۹۹، از طریق پیام‌رسان گپ یا واتس‌آپ، به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹  ارسال‌کنند.

یادآوری‌می‌شود، درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان(نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس)، قراردادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر، از شرایط شرکت در مسابقه عنوان‌شده‌ و خالقان آثار برتر نیز ۲۵ خرداد ماه سال‌جاری معرفی و با اهدای جایزه تجلیل‌خواهندشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =