کد خبر: 296993
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
«شعبه آنلاین» کانون زبان ایران راه‌اندازی شد

کانون زبان ایران «شعبه آنلاین» خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران با اعلام این خبر گفت: شعبه آنلاین برای بهره‌مندی از آموزش‌های کانون زبان و برای متقاضیانی که زبان‌های غیرانگلیسی (آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی، روسی و ایتالیایی) همچنین برخی از سطوح زبان انگلیسی در استان یا مرکز آموزشی آن‌ها تدریس نمی‌شود، راه‌اندازی شده است؛ به این ترتیب علاقه‌مندان می‌توانند جدا از این که در چه استانی حضور دارند، برخی سطوح زبان انگلیسی و همچنین زبان‌های غیرانگلیسی را در این شعبه فرابگیرند.

اسلامی در عین حال عنوان کرد: افرادی که علاقه‌مند به برخورداری از این شیوه آموزش هستند، لازم است با ورود به سامانه رزرو اینترنتی در آدرس ilireg.ir:۸۰۹۵/reserve.htm با انتخاب «شعبه آنلاین» برای ثبت‌نام آنلاین در این شعبه رزرو انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام رزرو، فرایند ثبت‌نام این عزیزان در شعبه آنلاین انجام خواهد شد و سپس این افراد می‌توانند با شروع ترم بهار در کلاس‌های این شعبه شرکت کنند.

کلاس‌های آموزشی کانون زبان ایران با توجه به شیوع بیماری کرونا هم‌چون دیگر مراکز آموزشی در کشور کاملا تعطیل شده اما فرآیندهای ثبت‌نام و آموزش به بستر فضای مجازی انتقال یافته است و این امکانات روز به روز بهینه‌سازی و کامل‌تر می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =