کد خبر: 297173
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
بازدید 255
با انتخاب نمایش‌نامه و عناصر آن آشنا شدند

اولین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در تاریخ ٢٨ ادریبهشت با حضور مربیان و اعضا ارشد و نوجوان برگزار شد . در این جلسه از انجمن با انتخاب یک نمایشنامه خوب و مناسب و عناصر شناخت آن آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، اولین جلسه مجازی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در تاریخ ٢٨ ادریبهشت با حضور مربیان و اعضا ارشد و نوجوان برگزار شد . در این جلسه از انجمن مدیر کل استان، کارشناس هنری استان، مربیان، اعضا ارشد و نوجوان حضور داشتند.

این جلسه با ابراز امیدواری به تولید و خلق آثار نمایشی پربار از طرف مدیر کل استان به همکاران و اعضا آغاز شد.

کارشناس هنری استان درباب اهمیت هنر نمایش برای کودکان و نوجوانان و جایگاه آن در کانون پرورش فکری نکاتی را بیان کرد و با اشاره به این که هنر نمایش می تواند  زمینه آموزش، پرورش و تربیت کودکان و نوجوانان بوجود بیاورد و  همچنین در درمان حالات روحی، ارتقای سطح اعتماد به نفس، کمک به بهبود تخیل و بیان کودکان مفید می باشد خواستار حمایت و حضور پر رنگ تر مراکز فرهنگی هنری کانون استان در این هنر شد. همچنین ایراد نکاتی در خصوص انتخاب یک نمایشنامه خوب و مناسب و عناصر شناخت آن آشنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه محسن حلوایی از مربیان مراکز دعوت کرد گزارشی از روند فعالیت انجمن نمایش خود در سال گذشته و برنامه ریزی در سال جاری ارائه دهند.

لازم به ذکر است از مراکزی که در انجمن شرکت داشتند ٧ مرکز انجمن هنرهای نمایشی را در سال گذشته برگزار کرده و در حال جذب اعضا بیشتری جهت پویاتر شدن فعالیت هنرهای نمایشی مراکز هستند.

پایان  این جلسه همراه بود با معرفی کتاب های ویژه نمایش نامه نویسی و انتخاب طرح ، صحبت پیرامون چگونگی نگارش نمایشنامه، جایگاه تخیل در نمایشنامه نویسی، اهداف تربیتی هنر نمایش و... دعوت به مطالعه این کتاب‌ها کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =