آموزش ۸ زبان گوناگون در کانون زبان ایران

ثبت‌نام ترم تابستان ۱۳۹۹ کانون زبان ایران از روز ۳۰ تیر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، زبان‌آموزان پس از واریز شهریه ترم تابستان در سامانه جامع کانون زبان، از روز ۳۰ تیر می‌توانند برای ثبت‌نام خود در سامانه register.ili.ir اقدام کنند.
بر اساس اعلام کانون زبان ایران، زبان‌آموزان جدید لازم است در روزهای چهارم و پنجم مرداد ۱۳۹۹ با حضور در مراکز آموزشی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند. 
بر همین اساس شروع کلاس‌های آنلاین و حضوری ترم تابستان کانون زبان ایران، با کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از روز دوشنبه ۶ مرداد برای کلاس‌های روزهای زوج و از روز سه‌شنبه ۷ مرداد برای کلاس‌های روزهای فرد خواهد بود.
گفتنی‌است ترم تابستان شامل ۲۱ جلسه آموزشی خواهد بود و کلاس‌های این ترم، سه روز در هفته به تفکیک در روزهای زوج یا فرد برگزار می‌شود. جلسه نخست نیز با عنوان جلسه صفر به مرور مطالب ترم‌های گذشته اختصاص دارد.
کلاس‌های آنلاین نیز برای تمامی گروه‌های سنی دایر خواهد بود و این امکان برای زبان‌آموزان مهیاست تا بنا به درخواست خود، در کلاس‌های حضوری شرکت کنند.  
در همین زمینه تاکید شده است، تمامی کلاس‌های حضوری کانون زبان ایران، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
آموزش‌های کانون زبان ایران  ۸ زبان انگلیسی، عربی، آلمانی، فرانسه، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی به غیر فارسی‌زبانان را شامل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =