تلاش‌های لازم جهت رفع مشکلات کانون انجام می گیرد

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مراکز فرهنگی هنری در شهرستان‌های دهدشت، بهمئی و لنده حمایت می شوند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با برخی مسئولان استانی در یاسوج با بیان اینکه مردم ولی نعمت هستند ، خواست تا در رفع مشکلات مردم نگاه جهادی داشته باشند.

وی اظهار داشت:حوزه کودک و نوجوان بحث سرمایه‌های اجتماعی آینده است که بسیار مهم و حائز اهمیت می‌باشد و لازم است نگاه ویژه‌ای در این حوزه نرم افزاری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تمام تلاشم را برای رفع مشکلات حوزه کودک و نوجوان در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و لنده بکار خواهم برد.  

مدیرکل کانون استان نیز در این نشست ابتدا به اهمیت و توجه به فرهنگ به خصوص در حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری هر پیام و تمدنی در قالب هنر ریخته شود بسیار اثر بخش و نافذ خواهد بود.

کبری اخلاقی‌نیا مناطق روستایی شهرستان‌های کهگیلویه نیازمند توجه ویژه مسئولان می‌باشد زیرا بخش خصوصی در این مناطق روستایی جوابگو نیست.

این مقام مسئول افزود: کودکان و نوجوانان این مناطق از فقر و محرومیت فعالیت های فرهنگی و هنری و ادبی  برخوردارند و توجه به بخش دولتی با استقبال بیشتری روبه رو است.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه کودک و نوجوان به عنوان سرمایه‌های انسانی لازم و ضروری است ، ادامه داد: در مناطق دیشموک ،چاروسا ، سوق و چرام فاقد مرکز فرهنگی هنری هستیم و بودجه اعتباری در هر سه شهرستان کهگیلویه ، بهمئی و لنده بسیار ناچیز بوده است.

    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =