تعامل‌ فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و شرکت آب‌منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه‌ وبویراحمد همکاری مشترک در راستای گسترش فرهنگ مصرف بهینه آب برای کودکان و نوجوانان استان را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل کانون کهگیلویه وبویراحمد در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ، اظهار کرد: در سال مزین به نام جهش تولید اقتصادی مصرف بهینه صحیح و استفاده مفید از منابع آبی و حفاظت از آن زمینه خلق حماسه اقتصادی خواهد شد.

کبری اخلاقی نیا خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان با حضور کارشناسان سازمان آب منطقه‌ای  و جشنواره‌های فرهنگی هنری و ادبی در قالب (نقاشی ،خوشنویسی،داستان نویسی، شعر، عکس،انیمیشن، کتابخوانی و...) و همچنین تولید محتوا برای صرفه‌جویی در مصرف آب و برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع اهمیت آب در زندگی نقش خود را در صرفه جویی مصرف آب ایفا نماید.

مدیرکل کانون همچنین، تأمین و توزیع بروشور راهکارهای مصارف بهینه آب به منظور آموزش روش‌های صحیح وگسترش فرهنگ مصرف بهینه آب در مراکز کانون توسط شرکت آب منطقه‌ای استان در تمامی مراکز کانون‌های پرورش فکری را از دیگر توافق‌های این نشست عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در سطح وزارت‌خانه‌ها واحدهای فرهنگی اجتماعی ایجاد شده است که این مسئله اهمیت فرهنگ‌سازی و پیوست‌های فرهنگی در حوزه‌های آب را مهم می‌داند.

رسول فرهادی افزود: همکاری مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در کانون در راستای مصرف بهینه آب و اهمیت آن برای نسل نوجوان استفاده خواهیم نمود و بدون شک این همکاری می‌تواند عامل تاثیرگذاری در خصوص ترویج صرفه‌جویی و جلوگیری از هدر رفت این نعمت الهی و با ارزش باشد.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر گردید تفاهم‌نامه همکاری میان دو دستگاه جهت اجرایی نمودن تعهدات منعقد گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =