شعبه‌ی آنلاین آموزش زبان‌های غیرانگلیسی کانون زبان ایران راه‌اندازی شد

مدیر بخش آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران از راه‌اندازی «شعبه آنلاین آموزش زبان‌های غیرانگلیسی» شامل عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی (برای غیرفارسی زبانان) در این مجموعه خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، یاسر زنگنه در این‌باره گفت: در اواخر ترم زمستان، شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد کلاس‌های این مجموعه به صورت آنلاین برگزار شود و این مهم از ترم بهار با راه‌اندازی سامانه‌هایی در کانون زبان ایران حرفه‌ای‌تر شد.

وی با اشاره به استقبال خوب زبان‌آموزان از این شیوه‌ی آموزشی افزود: تصمیم گرفتیم در هر استان یک شعبه‌ی آنلاین آموزش زبان راه‌اندازی کنیم.

زنگنه در ادامه در زمینه‌ی شعبه‌ی آموزش آنلاین زبان‌های غیرانگلیسی گفت: این امکان یک فرصت برای تمامی شهرها و مراکزی است که تاکنون علی‌رغم درخواست‌ها شرایط لازم برای آموزش حضوری را نداشتند.

مدیر بخش آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران ادامه داد با راه‌اندازی این شعبه عدالت آموزشی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و علاقه‌مندان به فراگیری زبان‌های غیرانگلیسی در سراسر ایران و حتی خارج از ایران از این پس می‌توانند به امکانات برابر برای فراگیری زبان دسترسی داشته باشند.

وی هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر میان استان‌ها، شهرستان‌ها و مراکز آموزشی با دپارتمان‌ها و بخش‌های غیرانگلیسی را از دیگر اهداف راه‌اندازی شعبه آنلاین آموزش زبان‌های غیر انگلیسی عنوان کرد.

زنگنه هم‌چنین خاطرنشان کرد: در ترم‌های بهار و تابستان به‌دلیل تعداد زیاد ثبت‌نام بخش انگلیسی اختلال‌هایی برای زبان‌آموزان بخش غیرانگلیسی به وجود آمد به همین دلیل تصمیم برآن شد تا شعبه آنلاین ویژه آموزش زبان‌های غیرانگلیسی راه‌اندازی شود تا فرآیند ثبت‌نام و برنامه‌ریزی کلاس‌ها برای مراکز و زبان‌آموزان این بخش‌ها بهتر از قبل صورت گیرد و مشکلات زبان‌آموزان مرتفع شود.

او در مورد مخاطبان شعبه‌ی آنلاین زبان‌های غیر انگلیسی نیز یادآور شد: تمامی افراد داخل ایران، در هر استان، شهر، شهرستان و یا حتی روستا که تمایل داشته باشند یکی از زبان‌های غیرانگلیسی شامل عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی (برای غیرفارسی زبانان) را فرا بگیرند و سایر افرادی که در خارج از کشور علاقه‌مند به آموختن این زبان‌ها باشند می‌توانند در شعبه آنلاین غیرانگلیسی ثبت‌نام و از امکانات آموزشی، استادان توان‌مند و کتاب‌های با کیفیت و به روز این مجموعه استفاده کنند.

مدیر بخش آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران با اشاره به چگونگی ثبت‌نام در این شعبه گفت: دو شیوه برای این مهم پیش‌بینی شده است که در روش اول علاقه‌مندان می‌توانند به مراکز آموزشی استان‌ها مراجعه و مراحل ثبت‌نام را از طریق شعب تکمیل کنند و در ادامه مراکز موظف هستند  برنامه کلاسی پیشنهادی خود را به شعبه آنلاین در دفتر مرکزی اعلام کنند.

زنگنه افزود: در روش دوم زبان‌آموزان می‌توانند مستقیما با شعبه آنلاین با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۲۱۲۳۶ تماس گرفته و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کننند.

در حال حاضر ثبت‌نام زبان‌آموزان بخش‌های غیرانگلیسی بدون محدودیت جغرافیایی صورت می‌گیرد و این علاقه‌مندان می‌توانند در هر استانی، فارغ از استانی که در آن ساکن هستند، به فراگیری زبان مربوطه بپردازند.

مدیر آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: دوره‌های غیرانگلیسی آنلاین و حضوری شامل کلاس‌های عمومی، نیمه خصوصی، خصوصی (غیر ترمیک) و ویژه (دو جلسه در یک روز) و فشرده (چهار جلسه در هفته) و همچنین مکالمه آزاد است.

همچنین در بخش عربی دوره مکالمه و قواعد نوجوانان و بزرگسالان، در بخش اسپانیایی دوره‌های آمادگی آزمون بین‌المللی DELE و در بخش آلمانی دوره‌های مکالمۀ نوجوانان و بزرگسالان را برگزار می‌کنیم.

در بخش فرانسه نیز دوره های کودک و نوجوان و در گروه بزرگسال دوره های آمادگی آزمون بین المللی Delf، مکالمه، گردشگری و ادبیات برگزار می شود.

پیش از این شعبه آنلاین آموزش زبان انگلیسی هم در کانون زبان ایران راه‌اندازی شده بود که علاقه‌مندان می‌توانند در آن ثبت‌نام و از آموزش‌های این موسسه زبان باسابقه استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =