عناوین کارگاه‌های بدون محدودیت زمان دوره‌ی پاییز کانون

عناوین کارگاه‌های مجازی بدون محدودیت زمان دوره‌ی پاییز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های بدون محدودیت زمان (آفلاین) دوره‌ی پاییز ۱۳۹۹ شامل «عکاسی سطح دو»، «خوشنویسی تحریری سطح دو» و «اریگامی سطح دو» در ادامه کارگاه‌های برگزار شده سطح یک (فصل تابستان) تعریف شده است.

بر اساس این خبر، در کارگاه «عکاسی سطح دو» نوجوانان علاقه‌مند به عکاسی پس از گذراندن دوره سطح یک، در این دوره با تمرین‌های جدیدتر و موضوع‌های متنوع و معنایی آشنا می‌شوند. موضوع‌های عینی و نزدیک که عکاسان، می‌توانند این نکته‌های دیده نشده را به تصویر بکشند.

این کارگاه با تدریس علیرضا کریمی‌صارمی بنیان‌گذار و مدیر آژانس عکس ایران، استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و مدیر گروه فتوژورنالیسم دانشکده خبر، دبیر و داور جشنواره‌های عکس و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران و مدیر بخش بین‌الملل موزه هنرهای معاصر تهران به مدت ۹ جلسه برگزار خواهد شد.

بر همین اساس در کارگاه «خوشنویسی تحریری سطح دو» هنرجویان خوش‌نویسی، مباحثی از جمله آموزش جای سطر در صفحه، آموزش شروع سطر، نحوه سوار کردن، نحوه اتمام سطر، آموزش انواع کشیده‌ها، حقیقی، مجازی و تفاوت آن‌ها را می‌آموزند.

این کارگاه در ۱۲ جلسه با تدریس ربابه حسین‌پور مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که دارای مدرک ممتاز خوشنویسی انجمن خوشنویسان ایران و مؤلف مجموعه شش جلدی کتاب‌های «زیبا سرخط» آموزش خط تحریری است، برگزار می‌شود.

همچنین کارگاه «اریگامی سطح دو» در ۱۲ جلسه با تدریس مریم لواسانی مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کودکان و نوجوانان پس از گذراندن سطح یک این کارگاه، چالش‌های جدید و پیچیده‌تری از اریگامی (کاغذ و تا) را از جمله جعبه، پاکت‌های هدیه، حیوانات، گل‌ها و... تجربه می‌کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند تا ۱۸ مهر ۱۳۹۹ به مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir/offlinecourses مراجعه کنند.

یادآوری می‌شود این کارگاه‌ها از روز ۱۹ مهر ۱۳۹۹ به صورت مجازی آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =