نشست شورای کارشناسی کانون سیستان و بلوچستان برگزار شد

شورای کارشناسی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با رویکرد تحلیل آمار و بازبینی برنامه ریزی‌های هفته ملی کودک نشست خود را برگزار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست شورای کارشناسی کانون استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از همکاران استان که در روزهای سخت همه‌گیری بیماری کرونا با مهربانی و سخت‌کوشی فعالیت‌ها را در فضای مجازی پیگیری کردند، تشکر کرد و تلاش آنان را ستود.

محبوبه کلبعلی در ادامه با اشاره به شیوه نامه‌ی ارسالی ستاد در خصوص برنامه‌های هفته ملی کودک گفت: در ادامه‌ی مسیر سخت مبارزه با بیماری کرونا، امکان اجرای برنامه‌ها به صورت حضوری فراهم نیست ولی کانون در کنار اعضای خوب خود خواهد بود و برای تحقق شعار «آینده را باید ساخت» همراه و همگام با آینده‌سازان کشور خواهد ماند.

در ادامه در بخش تحلیل آمار مراکز پس از توضیح مهتاب سارونی، کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی در خصوص موضوع‌های مورد توجه در آمارها، کارشناسان حاضر در جلسه با ارایه‌ی آمار فعالیت‌های مجازی در طول شش ماه نخست سال جاری به تفکیک حوزه، مرکز و مربی، عملکرد مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان را بررسی کردند.

در این بخش فعالیت‌های انجام شده، آمار شرکت کنندگان در فعالیت‌های مجازی و تولید محتوا معیار سنجش کارشناسان  در ارایه‌ی تحلیل‌هابود.

در بخش دوم نیز پس از قرائت شیوه نامه هفته ملی کودک توسط کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی برنامه‌های پیشنهادی کارشناسان که در جلسه‌های گذشته مطرح شده بود مورد بازبینی قرار گرفت و پیشنهادهای تازه با محوریت فعالیت‌های مجازی بیان و بررسی مجدد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =