کد خبر: 300033
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
"کرونا" برنامه‌های هفته ملی کودک را مجازی کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» و با رنگ و بوی اربعین حسینی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کبری اخلاقی نیا امروز در نشست شورای فرهنگی این اداره کل در یاسوج ، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های اجرایی را تحت تاثیر قرار داده که به تبع برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از این امر مستثنی نبوده است.

وی ادامه داد: با این وجود برنامه‌های کانون تعطیل نشده و همچنان در فضای مجازی در حال ارائه خدمات به کودکان و  نوجوانان است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و  استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره‌ای به برنامه‌های هفته ملی کودک امسال، گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک امسال با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی از ۱۲ مهرماه آغاز و تا روز ١٧ همین ماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: امسال هفته ملی کودک با اربعین حسینی همزمان شده، بنابراین رنگ و بوی برنامه‌ها اربعینی است و در این راستا در شبکه‌های اجتماعی هشتکی با عنوان بچه‌های اربعین راه‌اندازی شده است.

اخلاقی نیا اضافه کرد: نمایش، تئاتر، فیلم سینمایی، انیمیشن در سایت کانون به آدرس www.kpf.ir بارگذاری شده که بچه‌ها به صورت رایگان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. 

وی از راه‌اندازی سایت فروش اینترنتی محصولات و کتاب‌های کانون با تخفیف ۲۵ درصدی از روز شنبه (۱۲ مهرماه) خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان با مراجعه به سایت کانون می‌توانند محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

اخلاقی نیا با اشاره به مسابقه قصه گویی اربعین حسینی گفت:علاقه‌مندان می توانند قصه های خود را با  موضوعات اربعین حسینی، دفاع مقدس بخش ویژه این مسابقه مدافعان سلامت تا ١۵ مهرماه برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال نمایند.

 وی ادامه داد :افتتاح کتابخانه‌های سیار روستایی سپیدار و پاتاوه ، افتتاح شعبه کانون زبان ایران در گچساران ، تجلیل از برگزیدگان جشنواره " آینده روشن من " ، فراخوان مسابقه عکس " تصویر آب در دامن زمین" ، نمایشگاه عکس اربعین ، ورکشاپ‌های هنری ، ویژه برنامه بادکنک سفید آروزها، اهدای کتاب به مناطق محروم و سایر مراکز فرهنگی هنری از جمله مدارس، مساجد و کانون اصلاح تربیت و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی ( معرفی مشاهیر ، شخصیت ،مشاغل ،وقایع و ..) ، از دیگر برنامه های هفته ملی کودک می باشد که به صورت مجازی برگزار می شود.

اخلاقی نیا در ادامه اشاره‌ای نیز به آغاز ثبت‌نام دوره‌های مجازی برخط (آنلاین) کانون پرورش فکری استان کهگیلویه و بویراحمد در پاییز داشت و افزود: بر همین اساس، کارگاه نقاشی ، رباتیک ، خوشنویسی، خوانش متون کهن، رباتیک، پاپیه ماشه، کاردستی، کارگاه داستان، کارگاه شعر و... عنوان‌های برخی از این کارگاه‌هاست که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار خواهد شد  و همچین ثبت نام حضوری کانون زبان ایران در استان در حال برگزاری است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.kpf.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =