رونمایی از دو عنوان کتاب در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از دو جلد کتاب نمایشنامه عروسکی به نویسندگی فرشته حق نظری کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، در آئینی از نمایشنامه عروسکی " گل رویا "و نمایشنامه زنده عروسکی "بچه های خوب "مناسب گروه سنی نونهال و نونگاه به نویسندگی فرشته حق‌نظری، کارشناس هنری کانون استان رونمایی شد.

به گفته فرشته حق نظری نویسنده این دو کتاب نمایشنامه، وجه تخیل و جادوی عروسکی از امتیازات این نمایشنامه‌ها می باشد.

در آئین این رو نمایی که با حضورمسوولان برگزار شد از اهمیت نگارش متون مناسب برای کودکان و لزوم اجرای تئاتر به عنوان نیاز کودک امروز بحث شد .

همچنین در موردشرایط فعلی وتعطیلی تماشاخانه‌ها ، توجه به فضای مجازی برای نشر آثار و توجه ویژه به عدم محرومیت کودکان از تئاتر در شرایط کنونی به عنوان یک نیاز روحی و روانی بحث و گفتگو شد و در این خصوص پیشنهاداتی ارائه گردید .

گفتنی است رئیس انجمن هنرهای نمایشی اداره کل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد ،ثار الله آذریتون کارشناس ‌تئاترعروسکی و مسئول‌دفتر تئاتر خیابانی استان و کارشناس‌ مسئول آفرینش‌های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و تعدادی از کارشناسان حضور داشتند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =