کد خبر: 301645
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
بازدید 127
کانون کرمان روز جهانی معلولان را گرامی داشت

هفته و روز جهانی معلولان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گرامی داشته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلولان ویژه‌برنامه‌هایی را برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه از ۱۳ تا ۲۰ آذر ۹۹ تدارک دید.

بنابر این خبر، پویش ساخت کارت پستال دیجیتال در سه نوع صامت، گویا و معمولی برای  معلولان نابینا، ناشنوا و جسمی حرکتی از سوی مربیان واعضا مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان یکی از برنامه‌های روز جهانی معلولان بود.

این در حالی است که، ۸۰ کارت پستال‌ تولید شده به نمایندگان جامعه معلولین استان در بهزیستی و همچنین کارشناسان سازمان بهزیستی ارسال شد و به دست معلولان استان خواهد رسید.

همچنین، اعضای فراگیر مرکز شماره یک کانون کرمان که شامل بچه‌های کم‌بینا، نابینا، ناشنوا و معلولان جسمی حرکتی هستند نیز کارت پستال دیجیتال متناسب با نیازهایشان دریافت کردند.

بر همین اساس، مربیان مرکز فراگیر شماره یک شهر کرمان برای اعضای دارای نیازهای ویژه‌ این مرکز بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و مجله آماده کردند و به بچه‌ها هدیه دادند.

اهدا ۵۰ جلد کتاب به مدرسه توان‌خواهان جسمی حرکتی از سوی کانون پرورش فکری استان کرمان از دیگر ویژه‌برنامه‌های گرامی‌داشت روز جهانی و هفته معلولان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =