ویژه برنامه کانون پرورش فکری به مناسبت روز جهانی معلولان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی به مناسیت 13 آذر به مدت یک هفته به برگزاری برنامه های ویژه برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه پرداخت.

به گزارش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، فرهاد آقابیگی با اشاره به فعال بودن یک مرکز کانون در استان بعنوان مرکز فراگیر و برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه گفت: تولید محتوای مفید در فضای مجازی یکی از اصلی ترین فعالیت مربیان استان خصوصا در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز است و در هفته ای که به نام و یاد این کودکان و نوجوانان عزیز نامگذاری شده همکاران بنده محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی خود را در قالب های مختلف در شبکه های مجازی با هشتک بربال فرشتگان منتشر کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بپویش دوست توانای من  را با هدف پرورش خلاقیت دانش آموزان استان و آشنایی آنان با قشر معلولان  را از یگر برنامه های کانون عنوان کرد و افزود: تلاش مجموعه بیش از همه معرفی این قشر در بین مخاطبان به منظور تشویق آنان به مشارکت بیشتر بود از این رو نشست زنده ای با حضور دبیر انجمن همیاران اتیسم،روانشاس این حوزه و یک شاعر و ورزشکار موفق توان یاب در صفحه رسمی کانون در ایسناگرام برگزار شد که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت.

آقابیگی با تقدیر از آموزش و پرورش استثنایی استان برای مشارکت با ویژه برنامه های کانون در این هفته افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مجموعه تخصصی در حوزه کودک و نوجوان همیشه از مشارکت در برنامه های فرهنگی استقبال کرده و در این زمینه پیشقدم بوده و خواهد بود.

روز جهانی معلولان از سال ۱۹۹۲ که از سوی مجمع عمومی سازمان ملل متحد  سوم دسامبر برگزار می‌شود و در ایران 13 آذر بزرگداشت این روز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =