«نیازسنجی» راهکار آگاهی از علاقه‌مندی‌های اعضا

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: با نیازسنجی می‌توان به نیازها و علاقه‌مندی‌های مخاطبان پی برد و «آگاهانه» برای آنان برنامه‌ریزی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‎کل کانون سیستان و بلوچستان، جلسه‌ی شورای فرهنگی کانون استان با موضوع بررسی کارگاه‌های مجازی برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای سخنان خود با قرائت شعری، تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) گفت و افزود: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری که حضرت زهرا(س) را یک رهبر به تمام معنا، یک پیغمبر و یک هدایت‌گر برای عموم نامیدند، همه‌ی ما از تاثیر این شخصیت بزرگوار، به عنوان یک بانوی کامل، بر زندگی انسان آگاهیم و امیدوارم با کمک ایشان راه را بشناسیم و مسیری را که خداوند برای ما مقدر کرده، با آگاهی بیشتری طی کنیم.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به تجربه‌های برگزاری کارگاه‌های مجازی در ترم‌های تابستان و پاییز وتشکر از تلاش‌های همکاران برای برگزاری این کارگاه‌ها گفت: ره‌آورد برگزاری این کارگاه‌ها، تجربه‌های ارزشمندی است که ما را از آنچه برای مخاطبمان مفید است، آگاه می‌کند.

وی سپس افزود: با نیازسنجی می‌توان به نیازها و علاقه‌مندی‌های واقعی مخاطبان پی برد و «آگاهانه» برای آنان برنامه‌ریزی کرد و خوشبختانه در ترم زمستان با استفاده از این اطلاعات، کارگاه‌ها به صورت هدفمند تعریف شد که نتیجه‌ی آن را در استقبال هنرجویان می‌بینیم.

هادی «آگاهی‌بخشی» به خانواده‌ها را، در شرایط کنونی کشور در پی همه‌گیری بیماری کرونا، یکی از رسالت‌های همه‌ی همکاران دانست و گفت: با توجه به رویکرد تازه‌ی کانون، آگاهی خانواده‌ها و مخاطبان از امکانات و ظرفیت موجود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حق همه‌ی کسانی است که سال‌ها کانون مورد اعتمادشان بوده و این می‌تواند به آنان برای یک انتخاب آگاهانه کمک کند.

آموزش شیوه‌ی ثبت نام و ورود به کلاس به مخاطبان، کیفیت برگزاری کارگاه‌ها، شیوه‌ی ارایه‌ی مطالب به هنرجویان، رعایت سرفصل‌ها و تعامل پویا با هنرآموزان از جمله توصیه‌های مدیرکل کانون بود، که به اعتقاد وی، علاوه بر فراهم کردن خواسته‌ی مخاطب، مجموعه را در رسیدن به اهداف تعیین شده کمک می‌کند.

هادی در پایان سخنان خود با بررسی عملکرد همکاران در حوزه‌های گوناگون کاری، علاوه بر تقدیر از تلاش‌های آنان، نکاتی را برای بهبود شرایط کاری یادآور شد.

گفتنی است پیش از سخنان مدیرکل کانون، همکاران گزارشی از برگزاری کارگاه‌های فصل پاییز و روند ثبت نام فصل زمستان و استقبال از این کارگاه‌ها ارایه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =