مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان همدان در تب‌وتاب اجرای جشن های دهه مبارک فجر

هم‌زمان با فرا رسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، مراکز کانون استان همدان با اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب، یاد و خاطره بهمن ۵۷ را برای کودکان و نوجوانان زنده کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مراکز فرهنگی‌هنری این استان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری این روزها را گرامی می‌دارند.
مرکز فرهنگی‌هنری صالح آباد، به همراه مسئولین این شهر در محوطه بیرونی مرکز با کاشت دو اصله نهال سرو به نام سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهیدخلبان حمیدرضا لطفیان، یاد خاطره این دو شهید عزیز را گرامی داشتند.
نمایشگاه(روایت انقلاب)شهرستان اسدآباد که شامل ۱۰ غرفه با عناوین، معرفی شهید شاخص شهرستان «شهید محمدرسول رضایی»،  معرفی کتاب با عنوان «دوباره باز می‌کنم کتاب انقلاب را»،  نشریه دیواری، دلنوشته اعضا و ماکت‌هایی از ورود حضرت امام(ره) به دست سعید کتابی، فرماندار این شهر افتتاح شد.
 ‏هم‌چنین مراکز فرهنگی هنری شهرستان همدان با اجرای جشن انقلاب با همراهی واحدهای کتابخانه سیار در مدارس این شهر حضور پیدا کردند و به اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون، معرفی وقایع انقلاب، نقالی، قصه‌گویی، معرفی کتاب و اجرای مسابقه با حضور عروسک ننه خورشید برای قریب به ۷۰۰ دانش‌آموز در سامانه شاد پرداختند.
لازم به ذکر است جشن انقلاب طی روزهای آینده نیز تا پایان دهه مبارک فجر ادامه دارد.
‏مرکز فرهنگی‌هنری بهار با اجرای زنده در صفحه‌ی اینستاگرام اقدام به آموزش گل لاله برای اعضاء خود کرد.
مرکز فرهنگی هنری مریانج نیز با اجرای معرفی کتاب و شعرخوانی میهمان ۲۰۰ نفر از دانش اموزان دبستان شهید محمد قادری در سامانه شاد بود.
هم‌چنین مراکز کتابخانه‌های سیار روستایی استان، بعد از ماه‌ها دوری از اعضا، در ایام دهه فجر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به روستاهای تحت پوشش خود مراجعه و با اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری و ادبی، روزهای دهه فجر را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =