دانش‌آموزان سه آموزشگاه، میهمان «پیک شادی انقلاب» در کانون همدان شدند

در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، دانش‌آموزان ۳ آموزشگاه ابتدایی میهمان مجازی پیک شادی کانون استان همدان شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، کانون استان همدان اقدام به برگزاری مراسم «پیک شادی» به صورت مجازی کرد.
این مراسم در دو پیج اینستاگرامی انجمن قصه‌گویی و کانون استان به صورت زنده پخش می‌شد و همزمان نیز ۶۷۰ دانش آموز ابتدایی از آموزشگاه‌های شهید صابریان رنجبر، راه نور و شکوفا از طریق سامانه شاد، این جشن را به طور مستقیم دنبال می‌کردند.


گفتنی است در این مراسم علاوه بر اجرای سرود توسط گروه سرود مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان، سمانه اراکی عضو مرکز ۴ همدان اقدام به نقالی وقایع انقلاب به نام «نقل خورشید» کرد.


در ادامه، فریبا عزتی‌حق مربی توانمند قصه‌گوی کانونی داستان «کودک حلوا فروش» را برای دنبال‌کنندگان مجازی قصه‌گویی کرد.
هم‌چنین، زیبا عبدی کارشناس مسئول هنری استان به همراه نوشین بیگلریان مربی کارگاه‌های نمایش کانون، با اجرای نمایش‌های شاد و جذاب عروسکی لحظات فرح‌بخشی را برای کودکان آفریدند.


در بخش دیگری از این جشن از برگزیدگان جشنواره‌ی «یک کتاب، یک عروسک» توسط مدیرکل کانون به صورت دور سپاس تقدیر به عمل آمد.


در پایان بهناز ضرابی‌زاده مدیر کل کانون استان همدان، ضمن تشکر از حضور مجازی دانش‌آموزان در جشن انقلاب و تبریک دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر، ابراز امیدواری کرد با ریشه‌کن شدن هرچه سریعتر ویروس منحوس کرونا مراکز فرهنگی‌هنری کانون یک‌بار دیگر شاهد طنین‌انداز شدن صدای پرشور و مهربان کودکان و نوجوانان باشد. لازم به توضیح است این برنامه توسط صداوسیمای مرکز همدان ضبط شد تا در فرصتی مناسب از شبکه استانی پخش گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =