کارشناسان جشنواره اسباب‌بازی کانون به خانواده‌ها مشاوره می‌دهند

کارشناسان ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به خانواده‌ها برای خرید اسباب‌بازی مناسب، مشاوره رایگان تلفنی می‌دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، خرید اسباب‌بازی مناسب که با استانداردهای حوزه بهداشت، سلامت با درنظرگرفتن مولفه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی همواره از دغدغه‌های خانواده‌ها در این حوزه است و به‌همین منظور مسئولان جشنواره ملی اسباب‌بازی فرصتی را برای گفت‌وگوی خانواده‌ها با کارشناسان جشنواره به‌صورت تلفنی و کاملا رایگان فراهم کرده‌اند.
ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی امثال تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا به صورت کاملا مجازی و از طریق سامانه اینترنتی این جشنواره برگزار می‌شود و فروش اسباب‌بازی و برنامه‌های تخصصی آن از صبح روز ۲۸ بهمن آغاز شده است و تا ۱۱ اسفند ادامه پیدا می‌کند.
در این زمینه مجری بازار اینترنتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی، برگزاری مجازی این رویداد را فرصتی مناسب برای خانواده‌ها عنوان کرد تا  بتوانند از سراسر کشور اسباب‌بازی‌های مورد نظر و مناسب را به‌راحتی و جداگانه بر اساس سن و نوع اسباب‌بازی، محصولات برگزیده جشنواره، همچنین محصولات پر فروش مشاهده و تهیه کنند.
صادق معصومی‌سعدی توضیح داد: خانواده‌ها برای بازدید از این رویداد مجازی که بزرگ‌ترین جشنواره ملی اسباب‌بازی ایرانی به شمار می‌رود باید وارد سایت جشنواره به‌ نشانی irantoyfestival.ir و بخش فروشگاه آن شوند  و از بین هزاران گزینه و کالا محصول مورد نظر خود را به تفکیک رده سنی، جنسیت، مدل اسباب بازی و قیمت انتخاب کنند و این کار حتی بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از جشنواره حضوری صورت می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت پیشگامان هوش آشا (هویو) با اعلام این خبر که علاوه بر مشاوره، ارسال کالا به سراسر کشور از این سایت نیز تا روز ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ رایگان است، یادآور شد: در دوره‌های قبل عمده مخاطبان این جشنواره را خانواده‌های ساکن تهران تشکیل می‌دادند و این خرید اینترنتی به‌واقع از مزایای جشنواره ششم است و باعث ایجاد عدالت در بین مخاطبان در کل کشور می‌شود تا خانواده‌ها بتوانند به‌صورتی کاملا هدف‌مند به جدیدترین و پرطرفدارترین اسباب‌بازی‌های ایرانی دسترسی پیدا کنند. در این زمینه امکان پرداخت پول به صورت اینترنتی و حتی هنگام تحویل به مشتری هم فراهم شده و زمان تقریبی دریافت کالا در محل بین ۲ تا ۴ روز کاری پیش‌بینی شده است.
مجری بازار اینترنتی ششمین جشنواره ملی اسباب بازی در زمینه بازی‌ها و کالاهای ارایه شده در این جشنواره نیز گفت: بیش از ۱۴۰ تولیدکننده ایرانی بیش از یک‌هزار و ۲۵۰ محصول خود را در سایت جشنواره عرضه کرده‌اند که این محصولات به‌لحاظ رده سنی برای سن زیر یکسال تا بزرگ‌سال مناسب و قیمت آن‌ها نیز  بین پنج‌هزار تا یک میلیون تومان است.
معصومی‌سعدی با بیان این‌که در نخستین روز جشنواره شاهد مراجعه قابل توجه خانواده‌ها به سایت بودیم، درباره‌ی زیرساخت‌های فنی این سامانه توضیح داد: در حال حاضر سه گروه متخصص از کانون پرورش فکری، شرکت پیشگامان هوش آشا(هویو) و شرکت آنو روی زیرساخت‌های فنی جشنواره کار می‌کنند و با تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در حال حاضر سایت جشنواره و بازار به صورت ۲۴ ساعته فعال و میزبان تمامی مخاطبان است.
او در پایان یادآور شد: گروه بازار و مشاوره اینترنتی با ایجاد امکان پشتیبانی تلفنی(از ساعت ۹ صبح تا ۱۹) تلاش می‌کنند تا هر خانواده‌ ایرانی به درستی و در کمال آرامش بتواند یک سبد خرید متناسب با تمام نیازها و علایق فرزند خود انتخاب کند.
یادآوری می‌شود شماره‌ تماس‌ ۰۲۱۹۱۰۷۰۵۶۷ برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان در نظرگرفته شده است و هم‌زمان ۷ نفر می‌توانند با کارشناسان ارتباط تلفنی داشته باشند.
 در عین حال و در صورت لزوم علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ با شماره‌های ۰۹۹۲۷۶۱۳۱۲۸، ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۶۵ و ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۸۷، اینستاگرام به نشانی instagram.com/hooyo.ir و کانال تلگرامی t.me/hooyo_admin نیز می‌توانند با دست‌اندرکاران این جشنواره در ارتباط باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =