کد خبر: 304832
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
گشایش شصت‌وسومین مرکز فرهنگی هنری کانون خوزستان در شهر چم گلک اندیمشک

شصت و سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهر چم گلک از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیمشک با حضور مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مرکز با زیربنای ۳۵۰ متر در زمینی  به مساحت ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل درآمدهای نفت راه‌اندازی شد.
براساس این گزارش مرکز فرهنگی هنری کانون چم گلک شهرستان اندیمشک دارای سالن مطالعه کودک و نوجوان، سالن نمایش ۷۰ نفره و چهار کارگاه آموزشی است.
به گفته‌ی مدیرکل کانون استان این مرکز  به‌زودی تجهیز خواهد شد و پس از پایان شیوع ویروس کرونا و باز شدن مراکز آموزشی و فرهنگی هنری، کانون نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
آئین گشایش مرکز فرهنگی هنری کانون چم گلک شهرستان اندیمشک با حضور نماینده مردم شهرستان اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان اندیمشک، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خوزستان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و محلی برگزار شد.
گفتنی است؛ شصت و سومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به‌زودی تجهیز خواهد شد و پس از پایان شیوع ویروس کرونا و باز شدن مراکز آموزشی و فرهنگی هنری کانون فعالیت خود را آغاز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =