کد خبر: 305288
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
بازدید 212
گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در کانون لرستان

به مناسبت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان لرستان برنامه های متنوعی را درفضای مجازی برگزار کردند.

به گزارش روابطعمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان لرستان برنامه های متنوعی را برگزار کردند.

محمد جوادمحمدی مدیرکل کانون لرستان دراین خصوص گفت: آزادی خرمشهر جلوه های از معجزه الهی را به نمایش گذاشت و نشانگر قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی بود.

وی بااشاره به پیام رهبرکبیرانقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که می گویند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» عنوان داشت: درسالروز سوم خرداد روزفتح خرمشهر، روزمقاومت، ایثار وپیروزی یاد وخاطرهشهیدان والا مقام وسرافراز جنگ تحمیلی را گرامی می داریم.

محمدی افزود: به همین مناسبت مراکز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان، برنامه های متنوعی را در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی به صورت مجازی اجرا کردند.

مدیرکل کانون لرستان با اشاره به معرفی وقایع سوم خرداد و آزادی این شهرو معرفی خرمشهر به عنوان نماد ایستادگی و مقاومت و پایداری در کارگاه های آنلاین اشاره کردو بیان داشت: قصه گویی، خوانش داستان، دکلمه های شعر و ساخت نماهنگ های مختلف از فعالیت های اعضا و مربیان کانون بود.

وی از برگزاری کارگاه های نقاشی، خوشنویسی و سفالگری با موضوع آزادی خرمشهر، مقاوت، ایثار، پیروزی و شهادت خبر داد و گفت: آثار هنری اعضا و مربیان در فضای مجازی منتشر شدند.

همچنین اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری شهرستان های الشتر و پلدختر در مراسم هایی که در گلزار شهدای برگزار شده بود درکنار سایر مردم ولایتمدارحضور داشتند و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر را گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =