بازدید مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان ازمرکز فرهنگی و هنری کانون

مدیر آموزش و پرورش درمیان از مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان بازدید و از مربیان و اعضای فعال کارگاه‌های تخصصی برخط در این مرکز تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، در این بازدید که همزمان با روز پنجشنبه ششم خرداد ماه با حضور نجف علی مقیمی، جمعی  از کودکان ونوجوانان عضو کارگاه‌های برخط  کانون، معلمین و مدیران مدارس شهرستان درمیان برگزار شد، رقیه خلیلی مربی مسئول مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان درمیان گزارشی از اهم برنامه‌های مجازی کانون در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین جشنواره بین المللی قصه گویی و بخش‌های مختلف این رویداد گزارشی ارایه کرد.

بر اساس این  گزارش در نشستی که در حاشیه این بازدید برگزار شد، رضایی مدیر دبیرستان «محمود فقهیی» شهر اسدیه طی سخنانی فعالیت‌های مجازی و ظرفیت‌های کانون در برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی  را ارزشمند توصیف کرد و  تاکید کرد، آموزش‌های غیر رسمی در کانون در همه حال به معلمین در پیشبرد اهداف و آموزش‌های رسمی کمک کرده است و لازم است مجموعه آموزش و پروش،  مدیران و معلمین با حمایت مسئولان شهرستان توجه ویژه‌ای به استفاده‌ی دانش آموزان از خدمات کانون داشته باشند.

گفتنی است در ادامه این نشست که با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد، مقیمی گفتگوی صمیمی با کودکان ونوجوانان عضو این مرکز داشت و با استقبال از فعالیت‌های مجازی کانون از تلاش‌های مربیان این مرکز قدردانی نمود.

وی اعضا حاضر را به استفاده‌ی درست از امکانات و بهره‌مندی از فضای مجازی کانون به منظور کمک به تحصیل و کشف و پرورش استعدادهای آنان توصیه و با هدایایی از اعضای فعال این مرکز تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =