فراخوان مهرواره هنرهای نمایشی«کی‌می‌تونه؟» منتشرشد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان فراخوان مهرواره هنرهای نمایشی«کی‌می‌تونه؟» را برای مخاطبان کودک و نوجوان منتشرکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این مهرواره با هدف بهره‌گیری ازظرفیت‌های گسترده هنرهای نمایشی در طرح موضوع‌های تربیتی، آموزشی و آگاهی‌بخشی به جامعه انتشاریافت.

برهمین اساس، رویدادها و خاطرات روزمره زندگی و هم‌چنین، مطالب برگرفته از کتاب، نمایشنامه، قصه‌ها و افسانه‌ها و.... از محورهای موضوعی این مهرواره هنری به‌شمارمی‌روند.

«نماز و نیایش»، «بخشش و مهربانی»، «شادی و خنده» «مراقبت از یکدیگر» و... نیز از جمله موضوع‌های پیشنهادی ‌است و کودکان و نوجوانان می‌توانند با خلق نمایش‌های صحنه‌ای، عروسکی، کاغذی، قصه‌عروسکی و  نوانمای (دابسمش‌) خلاقانه ۲ تا ۱۵ دقیقه‌ای خود در این رویداد هنری شرکت‌کنند.

مهرواره هنرهای نمایشی «کی‌می‌تونه؟» برای مخاطبان کودک و نوجوان برنامه‌ریزی‌شده و آینده‌سازان ایران اسلامی تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ فرصت‌ خواهندداشت به صورت فردی و هم‌چنین، با همراه‌سازی دیگر اعضای خانواده به هنرنمایی پرداخته و آثار نمایشی را درقالب لوح‌فشرده به نشانی رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، یا از طریق رایانامه به نشانی anjomantheater@gmil.com برای واحد آفرینش‌های هنری کانون استان ارسال‌کنند.

یادآورمی‌شود، از خالقان آثار منتخب طی آیینی با اهدای لوح سپاس و جایزه قدردانی شده و نمایش‌های برگزیده نیز در سایت کانون و شبکه‌های مجازی منتشر خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =