کتاب «عروسکم گم شده» نوشته‌ی بهناز ضرابی‌زاده منتشر شد

«عروسکم گم شده» عنوان تازه‌ترین کتاب بهناز ضرابی‌زاده است که با تصویرگری فروغ یعقوبی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چاپ و روانه‌ی بازار نشر شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، داستان این کتاب قصه‌ی دختر بچه‌ای است که در هنگام بازی در پارک، یک لنگه جوراب سفید عروسکی را پیدا می‌کند و در ذهن خود برای آن داستان می‌سازد.
در بخش ابتدایی داستان این کتاب آمده است: من و مادرم تابستان‌ها به پارک می‌رویم. یک روز توی پارک چشمم افتاد به لنگه جوراب سفید عروسکی که روی چمن‌ها افتاده بود. فکر کردم حتماً دختربچه‌ای دیشب با پدر و مادرش به پارک آمده و عروسکش موقع آب‌بازی خودش را خیس کرده و دختر بچه مجبور شده لباس‌های آن را عوض کند؛ اما در تاریکی شب، یک لنگه جوراب آن را جا گذاشته است. بعد هم تندتند فکرهای دیگری به ذهنم رسید و حتی به‌جای یک لنگه جوراب فکر کردم عروسک روی چمن‌ها جامانده و همان وقت با آن عروسک جامانده یک داستان ساختم.
بر اساس این خبر این کتاب در گروه داستان‌های فارسی با قطع رحلی در ۳۲ صفحه تمام رنگی برای گروه سنی نوخوان(۷+) منتشر شده است.
قیمت کتاب «عروسکم گم شده» ۱۶هزار تومان است و علاقه‌مندان می‌تواند آن را از فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی: shop.kpf.ir و مراکز عرضه‌ی محصولات فرهنگی کانون در سراسر کشور خریداری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =