لزوم به‌کارگیری شیوه‌های جدید در فعالیت‌های کانون برای دوران کرونا

مدیرعامل کانون روز ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ از بخش‌های مختلف مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرک قدس(غرب) تهران بازدید و با مدیران و کارکنان آن مجموعه گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در حاشیه این بازدیدها، بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای انجام ماموریت‌های هربخش تاکید کرد.
وی در بازدید و گفت‌وگو با رییس دبیرخانه شورای نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب‌بازی و کارکنان این بخش گفت: این شورا باید در حوزه سیاست‌گذاری‌ها برنامه‌ریزی درست داشته باشد.
مدیرعامل کانون با اشاره به این‌که باید در شرایط ویژه مانند شیوع بیماری کرونا به فکر شیوه‌ها و راه‌های جایگزین برای انجام بهتر رسالت خود باشیم، افزود: شورای نظارت بر اسباب‌بازی نیز مانند سایر بخش‌ها جزیی از مجموعه کانون است که باید مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند ماموریت‌های خود را به انجام برساند.


وی برگزاری نشست‌های منظم و برنامه‌ریزی درست برای گره‌گشایی از مسایل و مشکلات این بخش را بسیار با اهمیت دانست و خواستار تعامل و همکاری بیشتر این شورا با سایر بخش‌های کانون و سازمان‌های مرتبط این حوزه شد.
علی‌اکبرزاده در این بازدید هم‌چنین از نزدیک با روند توزیع کتاب‌های کانون در مراکز فرهنگی‌هنری و بسته‌بندی و  توزیع کتاب‌های آموزش کانون زبان ایران آشنا و با مسوولان هر بخش در زمینه‌ فعالیت‌های‌شان گفت‌وگو کرد.
بازدید از انبارهای بخش‌های مختلف کانون، امکانات و تجهیزات استودیو تلویزیونی آفرینش در مجتمع کانون شهرک قدس، مرکز آموزشی کانون زبان ایران پهنه‌ی شمال و غرب استان تهران، تماشاخانه‌های سیار کانون مستقر در این مجموعه و دفتر طرح‌های عمرانی کانون از دیگر برنامه‌های مدیرعامل در این بازدید بود.


بازدید از دفتر مرکزی سازمان بین‌المللی فیلم برای کودک و نوجوان(سیفژ) که در تهران و در این مجتمع مستقر است و نشست با مهدی ارگانی عضو هیات مدیره کانون پایان‌بخش برنامه‌های علی‌اکبرزاده در بازدید از مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرک قدس تهران بود.
در این بازدید معاونان تولید، توسعه و مدیریت منابع، مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، برنامه و بودجه و سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و جمعی از مسوولان بخش‌های مختلف کانون مدیرعامل را همراهی کردند.


یادآوری می‌شود مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ نیز از مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون بازدید کرد.
این بازدید با همراهی محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید و محسن حموله مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون صورت گرفت.
کوروش پارسانژاد مسئول مرکز تجربیات هنری و ایده‌های نو کانون در این بازدید، توضیح‌هایی در مورد ماهیت و عملکرد این مرکز و همچنین ایجاد نمایشگاه و نگارخانه دوره‌ای در مرکز تجربیات ارایه کرد و مدیرعامل کانون نیز از نزدیک با همکاران این مجموعه به گفت‌وگو پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =