معاون توسعه و مدیرکل امور مالی کانون منصوب شدند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکم‌های جداگانه هادی یوسف‌زاده را به‌عنوان معاون توسعه‌ و مدیریت منابع و لیلا کمالی را به‌عنوان مدیرکل امور مالی کانون منصوب کرد.

به گزارش اداره کل عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در حکم معاون جدید توسعه و مدیریت منابع کانون ضمن اشاره به تعهد، شایستگی و تجربه‌های یوسف‌زاده آورده است: انتظار می‌رود با رویکردی نظام‌مند و مرکزمحور به مجموعه فعالیت‌های کانون از رهگذر بهینه‌سازی فرآیندها و اصلاح دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های موجود و همچنین توجه به ضرورت صرفه‌جویی در هزینه‌های امور جاری و حسن اجرای قوانین و مقررات، ضمن فراهم‌آوردن زمینه مشارکت موثر و ایجاد تقویت انگیزش همکاران به عنوان سرمایه‌های انسانی، ساماندهی نیروی انسانی در جهت افزایش کارایی و اثربخشی عمومی کانون قدم‌های موثری برداشته شود.
مدیرعامل در حکم معاون توسعه و مدیریت منابع کانون بر رعایت عدالت در توزیع امکانات و اعتبارات، ساماندهی دقیق‌تر و بازنگری در کیفیت و کمیت قراردادها، شفافیت در برون‌سپاری، تلاش برای توسعه، جذب و تخصیص منابع با تاکید بر مقوله اقتصاد فرهنگ و هنر تاکید کرده است.
لازم به یادآوری است هادی یوسف‌زاده پیش از این مدیرکل امور مالی و ذیحساب کانون و پیشتر مدیرکل کانون استان آذربایجان شرقی بود  که با این حکم جایگزین مهدی مشفق شد.
علی‌اکبرزاده هم‌چنین در حکم مدیرکل جدید امور مالی کانون نیز خواستار نظارت و کنترل دقیق امور و رعایت قوانین و مقررات جاری و بازنگری در آیین‌نامه‌های مالی و معاملاتی کانون با توجه به اسناد بالادستی شده است.
وی هم‌چنین در این حکم بر رعایت صرفه و صلاح کانون و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین برای ارتقای سرعت و دقت در پرداخت‌های مالی برای افزایش میزان رضایت‌مندی کارکنان و احقاق حقوق‌شان در مسیر پیش‌بینی شده تاکید کرده است.
مدیرعامل کانون در پایان این احکام اظهار امیدواری کرده است با توکل بر خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلان دولت و مشارکت و هم‌فکری کارکنان، مدیران ستادی و استانی اهداف عالی کانون محقق شود.

لیلا کمالی پیش از این معاون دفتر طرح، یرنامه و بودجه کانون و پیشتر مدیرکل امور مالی و ذیحساب کانون نیز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =