تشکیل تیم نظارت بر کارگاه‌های برخط کانون فارس

جلسه‌ی شورای فرهنگی اداره کل کانون فارس با حضور مدیر کل، معاون اداری مالی، مسوول حراست، کارشناسان و دو نفر از مربیان مسوول فرهنگی مراکز شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این جلسه استفاده از خرد جمعی را راهگشا دانست و گفت: تصمیم‌هایی که به صورت گروهی اتخاذ می‌شود، کامل‌تر و جامع‌تر است و در این راه استفاده از تجربیات پیشکسوتان را هم در پیشبرد اهداف کانون تأثیرگذار دانست.

کامرانی حرکت کانون به سمت پیشرفت و پویایی را با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا ضروری دانست و گفت: هنوز هم مسائل و مشکلاتی وجود دارد اما باید تلاش کنیم تا با حداقل امکانات و با استفاده از بستر فضای مجازی و در مواردی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با انجام فعالیت حضوری در خدمت به کودکان و نوجوانان گام برداریم.

او در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری کارگاه‌های برخط تخصصی و عمومی و فعالیت‌های فصل تابستان اشاره کرد و گفت: در این ایام کودکان و نوجوانان با داشتن اوقات فراغت بیشتر به سمت کانون می‌آیند و لازم است با تولید محتوای مناسب و برنامه‌ریزی منسجم و دقیق برای فعالیت‌های تابستان، بر کیفیت‌بخشی به کارگاه‌ها افزوده شود. اهتمام در برنامه‌ریزی مناسب و شرکت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از دیگر مواردی بود که کامرانی به آن اشاره کرد.  

آسیب‌شناسی کارگاه‌های فصل بهار، بررسی وضعیت فعالیت‌های حضوری و مجازی مراکز، بررسی وضعیت کارگاه‌های برخط استانی فصل تابستان، برنامه‌ریزی برای تشکیل تیم نظارت بر کارگاه‌های برخط استانی، برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۰ و فعالیت‌های مناسبتی از جمله مواردی بود که اعضای شورای فرهنگی کانون فارس در رابطه با آن‌ها به تبادل‌نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =