حضور کتابخانه های سیار کانون درنمایشگاه دفترتسهیلگری محله اسبستان خرم آباد

کتابخانه سیارروستایی شماره یک و سیار شهری شماره دوخرم آباد، در مراسمی که از سوی دفتر تسهیلگری سوی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی اسبستان و پشته مطهری برگزار شد حضور یافتند و برنامه های مختلفی هرهنگی و هنری وادبی اجرا کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، کتابخانه سیار روستایی شماره یک و سیار شهری شماره دوخرم آباد  با  همراهی کارشناسان هنری و  روابط عمومی درمراسمی که از سوی دفتر تسهیلگری توسعه محلی اسبستان و پشته مطهری برگزار شد حضور یافتند.
این ویژه برنامه و نمایشگاه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر از سوی دفتر تسهیلگری و توسعه محلی اسبستان و پشته مطهری با همکاری کانون پرورش فکری لرستان، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان،، حوزه جوانان جمعیت هلال احمرخرم آباد، اداره ورزش و جوانان، بهزیستی، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی و حضور محمودثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و جمعی از مسئولان برگزارشد.

براساس این گزارش: نمایشگاه معرفی توانمندی های ساکنین و شناسایی افراد موثر این محله ها، باتوجه گروه های هدف برپا شد که دراین میان کانون پرورش فکری لرستان با غرفه نقاشی و بازی و سرگرمی، برنامه های متنوعی را با حضورکودکان و نوجوانان اجرا کرد.
دراین ویژه برنامه مربیان ضمن معرفی فعالیت های کانون و کتاب هایی از انتشارات کانون و نحوه ثبت نام در کارگاه های برخط را به کودکان ونوجوانان ارائا دادند.
بازی و سرگرمی های کودکان ونوجوانان، و ایستگاه نقاشی از دیگربرنامه های این روز بود.

گفتنی است: طبق هماهنگی های به عمل آمده از طرف محمد جوادمحمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان، مراکز ثابت کانون پرورش فکری درسراسر استان  وکتابخانه های سیارخرم آباد  با هدف کاهش های آسیب های اجتماعی و ترویج فرهنگ مطالعه و.. به صورت هفتگی و مناسبتی به فعالیت  وهمکاری در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی وامانت کتاب و... دردفاتر تسهیلگری می پردازند.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =