کد خبر: 307024
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
بازدید 249
 موفقیت، دست‌یافتنی است

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در نشست شورای اداری از اولویت‌ها سخن‌گفت و ارتقای جایگاه این مجموعه فرهنگی را یک هدف دست‌یافتنی عنوان‌کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، سید جلیل میرعظیمی در نشست شورای اداری کانون و درجمع همکاران ستادی با بیان این‌مطلب افزود: پیشینه و جایگاه این نهاد، بیان‌گر ظرفیت‌های گسترده و فرصت‌های پیش‌روی آن برای تربیت کودکان و نوجوانانی متعهد و توان‌منداست.

 سرپرست کانون استان گیلان هم‌زمانی این نشست با هفته دولت را فرصتی برای نمایاندن نقش معلمان و مربیان عنوان‌کرد و با اشاره به پیشینه  و روحیه معلمی شهیدان رجایی و باهنر گفت: فعالیت در عرصه‌ی فرهنگ و تلاش برای ارتقای نظام آموزشی کشور، افتخارآفرین و باورمندی نقش‌آفرینان این حوزه شایسته تقدیراست.

سید جلیل میرعظیمی، سرپرست کانون استان گیلان

اشاره به هم‌گامی کانون و مربیان آن با فن‌آوری‌های روز و آگاهی از خواسته‌های آینده‌سازان ایران اسلامی، دیگربخش سخنان میرعظیمی‌بود و وی با یادآورشدن همه‌گیری ویروس‌کرونا اظهارکرد: توسعه زیرساخت‌های مناسب برای ارایه‌ی هم‌زمان فعالیت‌های مجازی و حضوری، گویای ظرفیت‌های این مجموعه و نیاز روزافزون مخاطبان به فعالیت‌های روزآمد محسوب‌می‌شود.

فرصت‌سازی از تهدیدها و مدیریت فضای مجازی، از دیگر اولویت‌های کانون است که در سخنان سرپرست این مجموعه موردتوجه قرارگرفت و میرعظیمی با تاکید بر ضرورت تعامل سازنده با دیگر دستگاه‌های فعال در عرصه‌ی فرهنگ و خانواده‌ها اظهارکرد: ایجاد پیوندسازنده میان مربیان، اعضا، خانواده‌ها وهم‌چنین، تعامل با فعالان فرهنگی استان می‌تواند به طرح برنامه‌های هدف‌مند و دست‌یابی ‌به موفقیت‌کمک‌کند.

او برهمین اساس، هم‌گرایی و همراه‌سازی دستگاه‌های تصمیم‌گیر استان و شهرستان‌ها، حضور موثر مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری در شورای‌های اداری شهرستان و شرکت آنان در شورای آموزش و پرورش را گامی‌بلند برای بسط و گسترش فعالیت‌های فرهنگی کانون ارزیابی‌کرد و این امر را در آشنا و همراه‌سازی مخاطبان با این  نهاد مفید و موثر دانست.

این مسئول فرهنگی در همین‌حال، از لزوم کارشناس‌محوری و بهره‌گیری از سرمایه‌های انسانی کانون سخن‌گفت و با اشاره به روحیه عمل‌گرایی و هم‌گرایی حاکم برآن اظهارداشت: این ظرفیت‌ها در سایه انضباط اداری و مالی و تعامل سازنده صف ‌و ستاد می‌تواند به موفقیت‌های هرچه بیش‌تر این مجموعه منجرشود.

ترسیم چشم‌انداز پیش‌روی کانون در زمینه تقویت زیرساخت‌ها و توسعه فضای فرهنگی نیز از جمله موضوع‌های محوری بود و میرعظیمی با اشاره به تلاش‌های اسفندیار ضیائی، مدیرکل پیشین کانون استان و مدیرکل فعلی منابع انسانی و پشیتیبانی کانون پروش‌ فکری کشور اظهارکرد: نقش‌آفرینی قریب به یک دهه این مدیر فرهنگی، نقشی سازنده درپویایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان‌داشته و با همراهی تمامی همکاران، به استمرار روند رو به رشد این مجموعه می‌اندیشیم.  

معاون اداری مالی کانون استان گیلان نیز در این نشست با قدردانی از مدیرکل پیشین کانون گیلان و تبریک انتصاب وی به‌عنوان مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون کشور اظهارکرد: شناخت سرپرست فعلی این مجموعه از خواسته‌ها و اولویت‌های کانون استان گیلان نیز می‌تواند به توسعه همه‌جانبه این مجموعه کمک‌کند.

حمیدرضاقاسمی، معاون اداری مالی کانون گیلان

حمیدرضا قاسمی ادامه سخنان خود را به تبریک هفته دولت و روز کارمند اختصاص‌داد  و ضمن خوانش حدیثی از امام‌علی(ع) افزود: تشویق و ترغیب همکاران تلاش‌گر این نهاد، یک اولویت ‌است و نقش به‌سزایی در ارتقای جایگاه این مجموعه و دست‌یابی به موفقیت‌های افزون‌تر داشته و دارد.

معاون فرهنگی کانون استان گیلان نیز ضمن اشاره به انتصاب‌های روزهای اخیر کانون گیلان و کشور گفت: تلاش مدیران و دست‌اندرکاران از شاخصه‌های کانون است و امیدواریم درسایه تحولات صورت‌گرفته، شاهد موفقیت‌های روزافزون باشیم.
 

خدیجه‌تقی‌پور، سرپرست معاونت فرهنگی کانون گیلان

خدیجه‌تقی‌پور در ادامه، چشم‌انداز برنامه‌های کانون گیلان را خاطرنشان‌کرد و با مهم‌توصیف‌کردن بهره‌گیری از دیدگاه‌های صاحب‌نظران و افزایش تعاملات برون‌سازمانی در شهرستان‌ها گفت: پاسخ‌گویی به خواسته‌های مردم فرهنگ‌دوست استان و بالندگی هرچه بیش‌تراز الویت‌های این مجموعه برای برای نقش‌آفرینی هرچه بیش‌تر در جامعه‌است.

سیدمجید محمدنژاد، مدیرکانون زبان استان نیز ازدیگر حاضران نشست شورای ادارای بود و ضمن تبریک این انتصاب‌ها ابراز امیدواری‌کرد تا شاهد افزایش تعاملات کانون پرورش فکری و کانون زبان استان گیلان باشیم.

سیدمجید محمدنژاد، مدیرکانون زبان گیلان

یادآورمی‌شود، نشست شورای اداری صبح روز سه‌شنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۰ و در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشت برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =