آیدین مهدی‌زاده رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی آیدین مهدی‌زاده را به عنوان رییس دبیرخانه شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در این حکم با اشاره به  شایستگی و سوابق مهدی‌زاده اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌های فکری را از جمله حامل‌های موثر فرهنگی و عوامل اثرگذار بر تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی دانسته است.
مدیرعامل کانون هم‌چنین شورای نظارت بر اسباب‌بازی را به عنوان مرجعی برای تشخیص و ارزیابی سرگرمی و اسباب‌بازی در کشور عنوان کرده که علاوه بر نقش نظارتی و کنترلی، در حوزه جهت‌بخشی، هدایت سلایق و حمایت از تولید و رفع موانع آن می‌تواند بسیار نقش‌آفرین باشد.
وی در حکم رییس دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی، بر حمایت ویژه از تولید اسباب‌بازی‌های ملی که امکان رقابت در بازارهای بین‌المللی را دارند در کنار توجه ویژه به نظارت ضابط‌مند بر اصول و ارزش‌های فرهنگ ایرانی اسلامی  در ارتباط با این صنعت به عنوان یکی از اهداف اصلی پیش‌روی این شورا تاکید کرده است.
علی‌اکبرزاده هم‌چنین یادآور شده است: آنچه در این مسیر ضروری به نظر می‌رسد اثرگذاری، هماهنگی و هم‌راستایی منطقی بین معیارها و شاخص‌های نظارت در این شورا با ملاک‌های تولید یا انتشار دیگر محصولات جانبی فرهنگی مرتبط (هم‌چون انیمیشن‌های غیر ایرانی) در دیگر نهادهای فرهنگی کشور است.
او در پایان اظهار امیدواری کرده است با اتکال به الطاف خدای متعال و به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه تمامی کارکنان این بخش از رهگذر ملاحظه سیاست‌های کلان فرهنگی کشور و هماهنگی با مسئولان دستگاه‌های ذیربط در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های موثری برداشته شود.
لازم به یادآوری است دبیری رویداد ملی ایده‌آزاد و بخش علمی جشنواره ملی اسباب‌بازی، مسئول کمیته انتخاب فعالان صنعت اسباب‌بازی ایران و داوری ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی بخشی از کارنامه آیدین مهدی‌زاده در این حوزه است.
پیش از این ویدا ملکی این مسئولیت را برعهده داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =