رقابت ۹۷۰ پادکست در مرحله‌ی دوم جشنواره‌ی قصه‌گویی کانون

در اولین سال حضور و رقابت پادکست‌ها در جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، بیش از ۱۷۰۰ اثر در این بخش به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال شده که با پایان داوری مرحله‌ی اول، ۹۷۰ پادکست قصه‌گویی به مرحله‌ی دوم ارزیابی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون راه یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمد گودرزی‌دهریزی دبیر این رویداد با بیان این‌که ۱۷۰۰ اثر رسیده از سوی یک گروه ۵ نفره پایش شده، تاکید کرد که این آثار در مرحله‌ی دوم از سوی یک گروه ۳ نفره از داوران مجرب پایش و برترین‌ها معرفی خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش همکاران و داوران جشنواره، طی ۱۰ روز قبل از اختتامیه و مرحله‌ی‌ِ کشوری، برگزیدگان قصه‌های صوتی مشخص و در اختتامیه‌ی جشنواره بیست و سوم معرفی شوند.
به گفته‌ی این مدرس قصه‌گویی، حداکثر تا ماه آبان، آثار راه‌یافته به مرحله‌ی نهایی انتخاب و معرفی خواهد شد.
دبیر بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری در ادامه گفت: بعضی از آثار فرستاده‌شده استانداردهای لازم برای راه یافتن به مرحله‌ی دوم را نداشتند، به طور مثال بعضی از شرکت‌کنندگان نمایش‌های رادیویی را به جای پادکست برای جشنواره فرستاده بودند.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات شایع در آثار رسیده، عدم توجه به مدیریت زمان برای ساخت پادکست بود که موجب حذف برخی از آثار در مرحله‌ی اول شد.
مرحله‌ی پایانی بیست‌وسومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.
اسامی آثار راه‌یافته به این مرحله در پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir و یا پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به  نشانی https://www.kanoonnews.ir در دسترس عموم علاقه‌مندان است.

راه‌یافتگان به مرحله‌ی دوم  بخش پادکست قصه‌گویی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =