مجموعه پوسترهای نمایشگاه «نوجوان‌مرد» در کرمان رونمایی می‌شوند

۱۰ پوستر الهام‌گرفته از خاطرات نوجوانی «شهید حاج‌قاسم سلیمانی» با عنوان «نوجوان‌مرد» در اولین روز هفته دفاع‌مقدس رونمایی و منتشر می‌شوند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان با مشارکت حوزه هنری استان، ۱۰ پوستر برگرفته از خاطرات نوجوانی «شهید حاج‌قاسم‌سلیمانی» و کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» و برای مخاطب نوجوان را تولید کرده است و سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ همزمان با آغاز هفته دفاع‌مقدس در حاشیه سخنرانی رییس‌جمهور به صورت زنده در سراسر کشور، در سالن دانشگاه فرهنگیان رونمایی می‌شوند.

بنابر این خبر، در نشست برنامه‌ریزی این مراسم رونمایی که با حضور محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجتبی اسدی رییس حوزه هنری و سرهنگ مهدوی‌فر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، روحی بیان کرد: «مجموعه نمایشگاه نوجوان‌مرد که به نوجوانی شهیدحاج‌قاسم سلیمانی می‌پردازد با توجه به شرایط لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی برای انتشار در فضای مجازی تولید شده است و مقدمه‌ای برای ساخت محصولاتی چون موشن‌گرافیک و ... خواهد بود.»

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان ساخت پوسترهای مشابه با مجموعه پوسترهای نوجوان‌مرد را، برای دیگر شهدای استان کرمان دردست تولید دارد که همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان همچنین گفت: «کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با همکاری سپاه ثارالله مجموعه قصه‌های کوتاه دفاع‌مقدسی با محوریت شهدای استان کرمان را آماده و در هفته دفاع‌مقدس در فضای مجازی منتشر خواهند شد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =