کد خبر: 307706
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
درخشش کانون خوزستان در جشنواره شهید رجایی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان رتبه برتر در شاخص‌های اختصاصی جشنواره‌ی استانی شهید رجاییِ سال ۱۴۰۰ را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، در آیین تجلیل از دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی خوزستان که هم‌زمان با برگزاری جلسه شورای راهبری توسعه استان، با حضور استاندار و مسئولین عالی‌رتبه خوزستان در محیط مجازی برگزار شد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان پس انجام فرآیند ارزیابی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، رتبه‌ی برتر در شاخص‌های اختصاصی استانی گروه «آموزشی، پژوهشی و فرهنگی» را به دست آورد و از تلاش‌های خالصانه و اقدامات اثربخش مدیرکل و کارکنان این نهاد فرهنگی در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات عمومی، تأمین رضایت شهروندان و انجام هدفمند امور سازمانی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش؛ بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی خوزستان باهدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ تلاش و تعهد، با حضور استاندار و سایر مقامات استانی در محیط مجازی برگزار و از دستگاه‌های برتر تجلیل شد.

گفتنی است: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی یکی از مؤثرترین فرایندهای راهبردی است که ضمن ارتقاء پاسخ‌گویی و ایجاد فضای رقابتی میزان تحقق اهداف هر سازمان را در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های مهم توسعه‌ی استانی مشخص می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =