نخستین جشنواره‌ نمایشنامه‌خوانی «آیینه‌های رو به رو»  ازسوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود

هم‌زمان با هفته ملی کودک، نخستین جشنواره‌ نمایشنامه‌خوانی «آیینه‌های رو به رو» ازسوی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، به گفته نماینده انجمن هنرهای نمایشی این کانون، با توجه به اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی در کشف، رشد و پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان و نوجوانان به ویژه در مقوله‌ی فعالیت‌های فرایندمحور مانند فعالیت پرمخاطب نمایش و نیز به منظور ترویج و اعتلای خوانش متون نمایشی؛ این جشنواره ۱۸ تا ۲۱ مهر با حضور اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری استان  برگزار می شود.

حمیده ناجی افزود: ۱۴ اثر نمایشی از مراکز: قائمشهر، تنکابن، رامسر، بابل، ساری، دلگشا، گلوگاه، چالوس، محمودآباد و پل سفید به بخش اجرای جشنواره راه یافت که طی ۴ روز از ۱۸ تا ۲۱ به صورت مجازی  به اجرا می پردازند.

کارشناس هنرهای  نمایشی کانون پرورش فکری مازندران افزود: علاقه‌مندان برای دیدن این جشنواره می توانند با ورود به نشانی :   Mazandaran.kpf.ir/jashnvareh    در جشنواره حضور یابند.

داوران این جشنواره را؛ سعید زین العابدینی، حمیده ناجی و مهدی رمضانی تشکیل داده‌اند که به بررسی آثار ارسالی شرکت کنندگان و انتخاب آثار برتر می پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =