افتتاح کتابخانه‌ کانون پرورش فکری در مرزن‌آباد

همزمان با روز جهانی کودک مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه برون بشم مرزن‌آباد مازندران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، صبح روز جمعه ۱۶مهر در اولین روز هفته‌ ملی کودک، کتاب‌خانه‌ کانون در مرزن‌آباد با حضور جمعی از مسوولان کانون و استانی، کارش را آغاز می‌کند. این مرکز در منطقه برون بشم شهر مرزن‌آباد واقع شده است.
در همین حال، در سومین روز از هفته‌ ملی کودک در همین استان، آسمان‌نمای بادی سیار ویژه مناطق کم‌تر توسعه‌یافته ساری و آسمان‌نمای ثابت در مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه ساری نیز افتتاح می‌شود.
در دومین روز از این هفته نیز در خراسان رضوی تماشاخانه‌ سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مشهد نیز با حضور مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی می‌شود.
امسال هفته‌ ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ درحالی برگزار می‌شود که با توجه به همه‌گیری کرونا، بخش‌هایی از ویژه‌برنامه‌ها در فضای مجازی طراحی شده، اما در شهرهایی که وضعیت مناسب‌تری دارند، برنامه‌های حضوری نیز تدارک دیده شده است.
در کنار افتتاح مراکز جدید، رونمایی از محصولات کودک و نوجوان در فضای مجازی، آغاز به کار سامانه‌ دیجی‌کانون، برگزاری ۳۰ نشست و برنامه‌ی پرسش و پاسخ در شبکه‌های اجتماعی، گردش تریلی‌های سیار در شهرهای بزرگ و کوچک و اجرای فیلم و تئاتر، و... از دیگر برنامه‌های سراسری این هفته اعلام شده است.
در این روزها همچنین در پرتال کانون پرورش فکری، هر روز یک فیلم سینمایی، یک انیمیشن و یک فیلم‌تئاتر به رایگان اکران خواهد شد.
هفته‌ ملی کودک امسال از ۱۶ تا ۲۲ مهر۱۴۰۰، یادواره شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =