دعوت مدیرکل کانون استان کرمانشاه برای گفت‌وگوی زنده با کودکان در روز ۱۷ مهر

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه از همه دست‌اندرکاران حوزه کودک برای شرکت در برنامه زنده "ساعت کودکی" در ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ و به مناسبت هفته ملی کودک دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه از همه دست‌اندرکاران حوزه کودک برای شرکت در برنامه زنده "ساعت کودکی" دعوت کرد.

بر همین اساس، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز هفته ملی کودک از روز ۱۶ مهر تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ضمن اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ویژه این هفته، ویژه‌برنامه "ساعت کودکی" روز شنبه ۱۷ مهر و در ساعت ۱۸ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز برگزار می‌شود.

فتاحی درباره برنامه زنده "ساعت کودکی" و چگونگی این برنامه نیز گفت: در این برنامه یک ساعته که به صورت زنده در فضای مجازی برگزار می‌شود، همه خانواده‌ها، مربیان کانون، معلمان، مربیان مهدهای کودک، اهالی فرهنگ و هنر، نویسندگان و شاعران، مسئولان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، فعالان شبکه‌های مجازی، متخصصان مطبوعات، صاحبان صفحات اینترنتی،... در ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در صفحه‌های اجتماعی خود درباره کودکان سخن می‌گویند و با معرفی هشتگ #ساعت_کودکی، به گفت‌وگوی صمیمانه و رودرو با کودکان می‌پردازند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه، معرفی کتاب‌های کودکان، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی نویسندگان و شاعران کودک، نقالی، تاثیر فرهنگ و هنر بر کودکان، آشنایی با نیازهای کودکان، شعرخوانی، گفت‌وگوی پدران و مادران با کودکان خود، ... را از برنامه‌های پیشنهادی برای برنامه زنده "ساعت کودکی" عنوان کرد.

برنامه‌های هفته ملی کودک در استان کرمانشاه، با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در سراسر استان از روز ۱۶ مهر آغاز و تا ۲۲ مهر ادامه خواد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =