پیام استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی و  هفته ملی کودک

احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در پیامی به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک، این روز بزرگ را به همه کودکان مازندرانی تبریک گفت. 


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، نماینده عالی دولت در استان مازندران در این پیام آورده است: 
کودکان چشم و چراغ خانواده‌ها و امید آینده‌ی جامعه هستند؛ آن ها آماده می‌شوند تا مسیرهای پیش‌روی عرصه‌های گوناگون را با موفقیت پشت سر بگذارند، پر پرواز بگشایند و از آسمانی روشن به سرسبزی و نشاط و مهربانی سرزمین شان سلام بگویند. 
آینده‌سازان سرزمین پر افتخار مازندران طی نسل‌های متمادی در دامان پدرها و مادرهای سخت‌کوش خود چنان پرورش یافته‌اند که نتایج آن در اعتلای کشور کاملاً مشهود و بارز است. خاک این دیار پرورنده‌ی بزرگانی‌ست که بسیاری از آن‌ها در جوانی جان عزیز خود را پیشکش مرزهای مقدس این سرزمین کرده و در بزرگسالی گام‌های بلندی جهت افتخارآفرینی برای ملت عزیز ایران اسلامی برداشتنه‌اند.
پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی در گرو توجه عمیق، آموزش صحیح و پرورش دغدغه‌مند نسل کودکانی شاداب و سلامت، از لحاظ جسمی و روحی و احترام به حقوق مسلم آن‌هاست. در این مسیر مهم توجه به آموزش و پشتیبانی از مربیان و معلمان کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک به عنوان فرصتی برای یادآوری اهمیت موضوع، نگاه ویژه به نیازها و حقوق کودکان و نوجوانان امیدوارم در سایه‌ی توجه خداوند متعال و دعای خیر حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم این وظیفه‌ی مهم را به بهترین شکل به انجام رسانده و اداره‌ی جامعه را به دستان نسلی دانشمند و متعهد بسپاریم.
۱۶ تا ۲۲ مهر، روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک گرامی باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =