برنامه‌های هفته ملی کودک استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد/ شادی میان کودکان زلزله زده سی سخت

مدیر کل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در این ایام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ، کبری اخلاقی نیا  با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: ویژه ‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به ‌صورت مجازی و حضوری سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
وی بیان داشت: نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های این هفته به ریاست مدیر کل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دستگاه‌های متولی حوزه کودک برگزار شد که هریک از دستگاه‌های عضو کمیته به اجرای ویژه برنامه‌های خاص کودکان ونوجوانان در طول هفته ملی کودک می‌پردازند.
اخلاقی نیا  با اعلام شعار روز جهانی و هفته ملی کودک با عنوان: «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» به روز شمار این هفته نیز اشاره کرد و اظهار داشت: «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» اسامی روزهای هفته ملی کودک امسال می باشد.

او بیان داشت: در کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد نیز بیش از  ۲۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است که به صورت مجازی و حضوری برگزار می شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به برخی از برنامه‌های شاخص این ایام اشاره داشت و گفت: غباروربی گلزارهای شهدا ، دیدار اعضا با استاندار و فرمانداران در شهرستان ها،مهرواره عکاسی " دنیا با لبخند کودکان زیباست" و " مهرواره استانی نقاشی و پوستر " زمین با ما سبزتر از دیروز" ، تجلیل از اعضای برگزیده مسابقات ملی و بین المللی ، اجرای برنامه فرهنگی پیک امید درمناطق محروم ، مهرواره ادبی " نامه ای به ققنوس " گرامیداشت نوجوان فداکار علی لندی ، دیدار با خانواده شهدای نوجوان  و برگزاری برنامه های شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان زلزله زده سی سخت  از عمده برنامه‌های شاخص استانی کانون کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =