کد خبر: 308224
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
بازدید 167
کانون گیلان در اندوه درگذشت همکار خود سوگوارشد

منصور آبی، همکارپیش‌کسوت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان پس تحمل یک دوره بیماری در جوار رحمت الهی ساکن‌شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل استان گیلان، منصور آبی که سال‌ها در نقیله کانون پرورش فکری استان‌های گیلان پل‌ ارتباطی همکاران با مراکز فرهنگی هنری، کودکان و نوجوانان ایران اسلامی‌بود، پس از تحمل یک دوره بیماری سرانجام صبحگاه روز جمعه، ۱۶ مهر۱۴۰۰ چشم از جهان فروبست.

وی که در میان دوستان و همکاران به عنوان فردی متعهد، مردم‌دار و دارای حسن‌خلق شناخته‌می‌شد، سوم خرداد ۱۳۴۰ در کیسوم شهرستان آستانه‌اشرفیه چشم‌به جهان گشود.

آبی، فعالیت‌ صادقانه و خالصانه‌اش را در اداره‌ مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  سال ۱۳۷۱ آغازکرد و سرانجام سال ۱۳۸۹ را نقطه‌ آغاز بازگشت خود به گیلان و نقش‌آفرینی در کانون استان قرارداد و تا زمان بازنشستگی و پس از آن، ارتباطی صمیمانه با همکاران و آینده‌سازان ایران اسلامی داشت.

سرپرست و همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان این ضایعه جانسوز را به خانواده محترم آبی و مجموعه کانون کشور تسلیت گفته و علو درجات و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان مسئلت‌دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =