تماشاخانه سیار متعلق به کودکان و نوجوانان استان و در خدمت تربیت وتعالی آنان است

محمد حسین صالحی در مراسم رونمایی از اولین تماشاخانه سیار استان با اشاره به اهمیت توجه به کودکان و تربیت آنان بیان داشت: تماشاخانه سیار متعلق به کودکان و نوجوانان استان به ویژه در مناطق محروم و در خدمت تربیت و تعالی آنان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، محمدحسین صالحی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در مراسم رونمایی از اولین تماشاخانه سیار خراسان رضوی در محل مرکز شماره ۸ کانون پرورش فکری مشهد با اشاره به اهمیت ایجاد فضای‌های شاد برای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: وجود فضای با نشاط و ایجاد شادابی در کودکان و نوجوانان فرصت و رغبت کشیده شدن به رفتار های ناسالم از بین می‌برد.

وی با اشاره به نقش خود مراقبتی و افزایش عزت نفس در موفقیت‌های آینده کودکان و نوجوانان تصریح کرد: بایستی در تربیت و پرورش کودکان قدرت نه گفتن در آنها افزایش یابد تا از افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با بیان اینکه هم‌افزایی دستگاه ها و ارگان ها منشا اثرات مفیدی برای استان خواهد بود گفت: تنها با یک تفاهم نامه در شورای مبارزه با مواد مخدر در استان توانستیم ۱۸۰ خانه ورزش روستایی احداث و راه اندازی نماییم.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی در خصوص پرورش و تربیت کودکان خاطر نشان کرد: بهترین پیشگیری از اعتیاد، توانمند سازی و پرورش صحیح کودکان و نوجوانان جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =