ویژه‌برنامه‌ی هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: رسیدن به موفقیت برای شما که آینده‌ی کشور و جهان در دستان شماست نیازمند تلاش و برنامه‌ریزی است که در سایه‌ی استعدادهای‌تان و توجه به راهنمایی‌های مربیان کاملا در دسترس خواهد بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه‌برنامه‌ی هفته ملی کودک در کانون استان برگزار شد.

هفته ملی کودک بهانه‌ای است برای توجه بیشتر به کودکان؛ کودکانی که به واسطه‌ی بیماری کرونا مدت‌هاست که به کانون نیامده‌اند، انگار روزها و هفته‌ها منتظر موقعیتی بودند که با حضور در کانون مربیان و دوستان خود را دوباره ببینند و چه فرصتی بهتر از هفته ملی کودک، که متعلق به خودشان است. این را از هیاهوی پرشورشان در راه‌روهای بخش اداری کانون استان می‌توان متوجه شد؛ جایی که دختران و پسران بی‌صبرانه منتظر آغاز ویژه‌برنامه هستند.

در ابتدای این برنامه مدیرکل کانون استان در سخنان کوتاهی با تبریک هفته ملی کودک به مهمانان، حضور دوباره‌ی آنان در کانون را موجب خوشحالی همه‌ی همکاران دانست و گفت: هر چند که ما با برنامه‌های مجازی همیشه در کنار شما بودیم اما دو سال است که یک بیماری ما را از هم دور کرده بود و ما خیلی دوست داشتیم شما را دوباره در کانون ببینیم و صدای خنده‌های شما را بشنویم.

معصومه هادی سپس افزود: البته در طول این روزهای همه‌گیری بیماری شما و دوستان‌تان در عرصه‌های بین‌المللی و ملی افتخارآفرینی کردید و این نشان‌دهنده‌ی توانمندی‌ها و استعدادهای شماست.

وی ادامه داد: اگر به این استعدادها توجه و از راهنمایی مربیان خود استفاده کنید می‌توانید در آینده، به آنچه که شایستگی آن را دارید، برسید.

هادی با بیان این نکته که آینده‌ی کشور و جهان در دستان شماست، گفت: رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش است و شما از همین امروز می‌توانید راه خود را انتخاب کنید و برای دست‌یافتن به آن برنامه‌ریزی کنید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان از همکاران استان به پاس تلاش‌هایشان برای خدمت به کودکان قدردانی کرد.

پس از سخنان مدیرکل کانون، گروه سرود متشکل از کودکان مرکز فرهنگی‌هنری مجتمع با اجرای یک سرود محلی هنرنمایی کردند و سپس عضو شاهنامه‌خوان مرکز شاهنامه‌خوانی با داستان رستم و اشکبوس، تحسین حاضران را برانگیخت. قرائت بیانیه‌ی حقوق کودک، تشکر از مدافعان سلامت، رونمایی از چهار کتاب، که توسط همکاران و اعضا نگاشته شده و تقدیر از برگزیدگان بین‌المللی و ملی کانون دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه بود که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =