تقدیر از برگزیدگان بین‌المللی و کشوری در جشن مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان(سیستان و بلوچستان)

امام جمعه بَزمان(سیستان و بلوچستان): توفیق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رویکرد تازه‌ی خود در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا و برنامه‌ریزی‌های متنوع و مناسب نشان از تعهد این نهاد نسبت به مخاطبان خود دارد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، جشن مرکز فرهنگی‌هنری بَزمان با حضور تعدادی از مسئولان محلی شهر برگزار شد.

در این جشن، که به مناسبت هفته ملی کودک برگزار شد، حضور گسترده‌ی مسئولان شهر نشان از اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مسئولان بود.

در ابتدای برنامه، امام جمعه بزمان طی سخنانی با تبریک هفته ملی کودک گفت: کانون بهترین، استانداردترین و اصولی‌ترین مرجع برای پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

حجت‌الاسلام علی کریمی در ادامه افزود: حضور در کانون می‌تواند استعدادهای نهفته در هر فرد را کشف و به خانواده و کودک برای برنامه‌ریزی هدفمند در آینده کمک کند.

نماینده ولی فقیه در بزمان سپس با اشاره به دوران همه‌گیری بیماری کرونا در جهان، از برنامه‌ریزی مناسب کانون برای تغییر شیوه‌ی فعالیت تشکر کرد و گفت: کانون با رویکرد تازه‌ی خود و برنامه‌ریزی‌های متنوع و مناسب بسیار موفق عمل کرده و این نشان از تعهد این نهاد نسبت به مخاطبان خود است.

کریمی در پایان سخنان خود هم‌چنین به کانون زبان ایران اشاره کرد و آن را ظرفیت بزرگی برای افزایش توانایی‌های کودکان و بزرگسالان دانست و از مسئولان حاضر در جشن خواست از قابلیت‌های داخلی سازمان خود برای اطلاع‌رسانی در مورد کانون زبان ایران و کارگاه‌های برخط کانون استفاده کنند.

در ادامه برنامه‌هایی چون سرود، دکلمه،  شاهنامه‌خوانی، مسابقه و قرائت پیمان‌نامه‌ی حقوق کودک توسط اعضا اجرا شد و در پایان از برگزیدگان این مرکز تقدیر شد.

ضحا داودی کسب رتبه دوم بین المللی از کشور کویت در مسابقه نقاشی با موضوع محیط زیست، نرگس شهلی‌بُر رتبه اول کشوری در عکاسی با موضوع شب یلدا، ستایش جهانگیرزهی رتبه اول استانی در مسابقه پویانمایی با موضوع روز زمین پاک، مهدیه شهلی‌بُر  کسب رتبه استانی در عکاسی  با موضوع اربعین و نرگس شهلی‌بُر کسب رتبه استانی در مسابقه نقاشی آجر به آجر از جمله تقدیرشدگان این ویژه‌برنامه بودند.

گفتنی است در این برنامه امام جمعه، امام جمعه موقت، رییس حوزه علمیه، شهردار، نماینده بخشدار، اعضای شورای شهر، رییس اداره آموزش و پرورش و کارشناسان و فرمانده بسیج بزمان در جمع بچه‌ها حضور داشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =